KNEIPP BALSAM DO CIAŁA TRAWA CYTRYNOWA&OLIWKA

Hej. Mamy prawdziwą wiosnę:) , dzisiaj poznacie moją opinię o kosmetyku, który ma naturalne działanie aromatyczne i swoim zapachem dodaje nam energii.
Balsam do ciała Kneipp Trawa cytrynowa & Oliwka - działa nawilżająco i chroni skórę przed wysuszeniem.Olejek z oliwek nadaje skórze aksamitną gładkość.
Warto zaznaczyć, iż jest to kosmetyk naturalny, producent zapewnia, że nie zawiera substancji konserwujących, barwników, olejów mineralnych, silikonowych i parafinowych.


Pojemność to 200 ml. Cena 35 - 37 zł, ale często możemy kupić w promocji za 25 zł.
Opakowanie to prosta, klasyczna tuba, bardzo miękka, przez co możemy łatwo wycisnąć  produkt i nie będzie problemu z wydobyciem resztek kosmetyku.


Konsystencja jest bardzo lekka, szybko się wchłania i nie pozostawia żadnej tłustej powłoki, wg mnie idealna na wiosnę i lato.


Skład:


MOJA OPINIA:

Balsam przypadł mi do gustu.
Bardzo ładnie nawilża moją skórę, a przy tym nie jest tłusty i szybko się wchłania, od razu możemy założyć ubranie.
Pachnie bardzo świeżo i rzeczywiście ten zapach jest pobudzający do działania.
Dominuje trawa cytrynowa i choć nie zawsze ta nuta zapachowa mi odpowiada tutaj jest bardzo intensywna, a jednocześnie przełamana innym zapachem.
Moje ciało po regularnym używaniu balsamu jest mięciutkie, dobrze nawilżone.
Wg mnie jest to porządny kosmetyk w który warto zainwestować, co prawda na jego zużycie mamy tylko 3 miesiące od otwarcia, ale przy codziennym stosowaniu starczy pewnie na jakieś 2 miesiące lub więcej, ponieważ jest bardzo wydajny. Ja używam go od 3 tygodni i zużycie jest małe.
Polecam jeśli odpowiadają Wam takie świeże zapachy, dla mnie to idealna propozycja na ciepłe dni.

Znacie kosmetyki Kneipp ?
Pozdrawiam:*

13 komentarzy:

  1. Trawa cytrynowa i oliwa z oliwek - to dopiero musi pieknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycil mnie jego zapach! Ale jego działanie jeszcze bardziej, jestem zakochana w tym produkcie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi zapach tak średnio podchodzi, niby ok, ale szału nie ma.

      Usuń
    2. działanie może być, ale zapach buuu, nie spodobał mi się, ale i tak wyszedł dużo lepiej niż balsam pod prysznic.

      Usuń
  3. Znam kosmetyki tej firmy, ale ich ceny (zwłaszcza kosmetyków do mycia) wg mnie są zawyżone. Ten balsam ma fajny skład, ale nie skuszę się.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi zapach nie podszedł, nie umiem przekonać się do używania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach trawy cytrynowej. Moje jeszcze leżą i czekają na swoją kolej, ale zacznę od wersji pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great review!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja pierwszy raz słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, ale bardzo kusi ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię świeże zapachy, zwłaszcza teraz na wiosnę :) a marki jeszcze nie znam, więc chyba warto się zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger