LE PETIT OLIVIER ODŻYWKA DO WŁOSÓW FARBOWANYCH GRANAT

Hej. Kolejną odżywką jaka wpadła w moje ręce był kosmetyk LE PETIT OLIVIER. Producent deklaruje, że produkt przeznaczony jest do włosów farbowanych.
Efekty mają być natychmiastowe - włosy zadbane i błyszczące. Skład produktu oparty jest na naturalnych składnikach. Przyjemna i wydajna konsystencja nasycona zapachami Grasse - miasta zwanego światową stolicą zapachów.


Odżywka znajduje się w plastikowej tubie, pojemność 200 ml. Kosmetyk francuski, nie zawiera parabenów.
Cena - możemy dostać ją online już od 12 zł.



Konsystencja średnio gęsta, nie spływa z dłoni, łatwo rozprowadza się na włosach.
W moim przypadku odżywka nie jest wydajna, na średniej długości włosy muszę użyć jej dużo, za co mały minus.
Zapach kojarzy mi się z owocami leśnymi, jest bardzo intensywny i długo utrzymuje się na włosach. Jeśli lubicie bardzo słodkie zapachy spodoba Wam się, mnie na dłuższą metę zmęczył.


Działanie odżywki jest prawidłowe - ułatwia rozczesywanie, sprawia, że włosy są wygładzone i nawilżone. Nie wiem czy dodaje blasku, nic takiego nie zauważyłam na swoim przykładzie.
Myślę, że warto ją przetestować i zobaczyć jakie da efekty, mnie nie powaliła na kolana.


Znacie ten produkt? Pozdrawiam:*

12 komentarzy:

  1. Trudno ten skład nazwać opartym na naturalnych składnikach. Wszystkie dobroczynne i naturalne składniki znajdują się już za substancjami zapachowymi (parfum), a więc ich ilości są bardzo nieznaczne. Nie przekonuje mnie ta marka, pomimo przepieknych i apetycznych opakowań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również zadziwiło, że za parfum są wszystkie inne składniki, opakowanie są ładne - to fakt

      Usuń
  2. Rzeczywiście opakowanie ładne :) Nie znam się z tymi produktami, ale w temacie odzywek lubię np. te z Orientany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że jej działanie jest tylko poprawne, niestety ciężko jest znaleźć odżywkę do włosów, która wywoła prawdziwy efekt wow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. łatwe rozczesywania włosów i wygładzenie to coś czego szczególnie oczekuje od odżywek, więc plus dla niej :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno ta odżywka u mnie nie zagości ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet nie słyszałam o firmie ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam inny zapach, ale bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście nie znam tej marki,ale jej produkty niezwykle mnie intrygują :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger