MissX Color Fashion nr 235

Cześć. Ale mamy piękną niedzielę, u mnie od samego rana świeci słońce.
Przygotowałam post o lakierze do paznokci MissX Color Fashion w numerze 235.
Niestety do testów otrzymała go moja Mama, ponieważ przez ostatni stres znów zaczęłam obgryzać. Wiem, że to straszne, ale cóż... złamałam się.
Przejdźmy do lakieru...


Szklana buteleczka kryje w sobie 8 ml lakieru o dość nietypowym kolorze, bardzo trudno uchwycić  jego prawdziwe oblicze. Na pierwszy rzut oka to granat z drobinkami, potem jednak widzimy domieszkę zieleni. Opisałabym ten kolor jako bardzo nietuzinkowy, prawdziwy kameleon.


Od spodu znajduje się naklejka z numerem lakieru.
Pędzelek nie sprawiał mojej Mamie jakiegoś większego problemu, choć nie można powiedzieć, że jest super precyzyjny. Jeśli przykładacie wagę do tego, by paznokcie malować idealnie to możecie mieć mały problem, chyba, że jesteście wprawione.


Tak jak pisałam kolor strasznie ciężko uchwycić na zdjęciu.
 Ma widoczne drobinki.
Jednak nie ma się co oszukiwać jeśli chcecie go używać musicie lubić ciemniejsze kolory na paznokciach, dlatego wiem, że ja niekoniecznie byłabym z niego zadowolona w okresie wiosenno - letnim.
Ale podkreślam to kwestia gustu, tego jakie kolory lubicie.


Aby uzyskać pełne krycie trzeba pomalować paznokcie 2 razy.
Konsystencja jest zadowalająca, lakier nie smuży.
U Mamy, która nie stosuje bazy typu top coat lakier trzyma się 3 dni, co jest przyzwoitym wynikiem.
Cena to niecałe 7 zł, co oczywiście zachęca do przetestowania innych odcieni.
Lakiery dostaniecie online, ja swój otrzymałam na spotkaniu blogerek od SEKRET URODY.

Jakie są Wasze ulubione kolory lakierów na wiosnę/lato?
Pozdrawiam:*

Komentarze

  1. ładnie wygląda ten kolorek. U mnie królują czerwienie mojeulubione :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolorek, lubię takie odcienie co coś w sobie skrywają :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten kolor jednak obecnie jestem na żelach lub hybrydach więc żadnego lakieru nie kupuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie troszkę za ciemny. Rób tipsy, nie będziesz obgryzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W pierwszej chwili pomyślałam, że za ciemny, ale jak widzę te drobinki to stwierdzam, że to bardzo ładny kolor :) Chociaż na dłoniach wolę jasne odcienie, to paznokcie u stóp chętnie bym nim pomalowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedawno też go testowałam i szalenie mi się spodobał ten kolor, pomimo brokatu, którego "nie trawię" w niemal żadnych kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM