DENKO

Zapraszam na denko, tak jak zawsze u mnie mało produktów, ale wykończone do samego dna:)


Płatki LULA - świetne, nie rozwarstwiają się, firma ma tanie i dobre artykuły, dziś widziałam ich produkty w Auchan

BIELENDA kojący płyn micelarny - świetna nowość, idealnie zmywa makijaż, nie wysusza skóry, polecam

ISANA płatki - bardzo je lubiłam, choć niektóre dziewczyny mówiły, że się rozwarstwiają moje nic takiego nie robiły , konkurencja dla tych biedronkowych, za paczkę 120 sztuk zapłaciłam 1,20 zł


CATRICE All matt plus w odcieniu 010 light beige - lubiłam ten podkład, choć kolor nie koniecznie mój, tak czy owak warto spróbować

 LOREAL Perfect match korektor - nie kupię ponownie, wchodzi w załamania, wysusza skórę


LAMBRE krem do ciała - mocny, waniliowy zapach, szybko się wchłania, dobrze nawilża

EFEKTIMA masło do ciała olejek kokosowy & olejek jojoba - mimo, że zostawia na skórze czarne kropki to lubiłam je za zapach

DOVE krem do rąk masło shea i nuta wanilii - rewelacja, bardzo przyzwoity krem o ładnym zapachu

PERFECTA peeling do ciała pomarańcza i indyjska wanilia - mój absolutny must have, najlepszy drogeryjny peeling, drobnoziarnisty o pięknym zapachu, do tego tani 200 g to koszt ok.7 zł

NIVEA black & white antyperspirant w sprayu - po czasie zaczął mnie męczyć , wolę produkty w kulce, ten słabo chronił



IL SALONE MILANO  krem do włosów - całkiem fajny produkt , nie wrócę do niego, bo mam inne kosmetyki, miał bardzo przyjemny zapach

EVELINE sos peeling do rąk i maseczka - przyjemne produkty o ładnym zapachu, za niewielki koszt 2 złotych polecam zrobić swoim dłoniom takie Spa:)

Na spotkaniu blogerek otrzymałam  nawilżany papier toaletowy LULA - mogę go polecić, szczególnie jeśli macie dzieci, jest dobrze nasączony



Na koniec mój absolutny ulubieniec EVELINE zielona herbata luksusowy balsam nawilżająco - energetyzujący - genialna formuła, bardzo szybko się wchłania, nawilża, skóra staje się bardziej napięta, luksus za grosze...

Jestem ciekawa jak tam Wasze denka ? A może znacie produkty, które zużyłam?  Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Znam tylko płatki Isana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne denko! Ja z całej gromadki mam jedynie dezodorant Nivea i bardzo go lubię))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam masełko efectimy - super jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne denko, gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. znam masełko Efektima, balsam do ciała z Eveline oraz papier nawilżający z Lula -spisały się u mnie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo polubiłam płatki Lula i micel Bielendy.

    OdpowiedzUsuń
  7. podkładu nie znam, ale na pewno spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam krem Il Salone Milano, ale nie przypadł mi do gustu. Nie robi nic z moimi włosami.

    OdpowiedzUsuń