DWA ULUBIONE PRODUKTY

Pora na ulubieńców, wybrałam tylko dwa produkty.
Balsam ziołowy do ciała marki Fitomed odkryłam stosunkowo nie dawno, a balsam do ust w kredce Catrice towarzyszy mi już rok.


Niestety z kredki pościerały się wszystkie napisy, ale to jedyny minus jaki zauważyłam.
Odsyłam Was TU , zobaczycie jak wygląda na ustach.
 Catrice pure shine colour lip balm w kolorze don't think just pink to odcień delikatnie różowy, idealny na każdy dzień. Uwielbiam mokre wykończenie jakie daje, nasze usta ciągle wyglądają na nawilżone. Prosta aplikacja w formie kredki pozwala bez problemu re aplikować produkt w ciągu dnia.
Po roku jej używania widzę, że nie długo się skończy i muszę zakupić nową. Polecam Wam bardzo serdecznie ten produkt, będziecie zadowolone, jest wart tych 20 zł.

Lukrecja gładka balsam ziołowy do ciała Fitomed kosztuje  ok.11 zł 
za 250 ml - jest to produkt genialny. Robi wszystko to co powinien nawilża, wygładza i regeneruje. Używam go ja i mój synek. 
Ma delikatny, przyjemny zapach, jest bardzo wydajny i ma lekką konsystencję, która sprawia, że balsam od razu się wchłania.
Jestem zakochana w tym produkcie, do tego naturalny skład i niska cena czego chcieć więcej.
Mam ochotę poszerzyć swoją kolekcję produktów marki Fitomed, toniki są fenomenalne, balsam również podbił moje serce, czuję, że pora na krem do twarzy i płyn do kąpieli Kwiat lipy.

Zachęcam Was do wypróbowania obu kosmetyków, kredki używam od roku i ciągle jestem nią zachwycona, a balsam w takiej cenie może również stać się Waszym odkryciem i wybawieniem dla suchej skóry.



Komentarze

  1. Z Filomed jeszcze nic nie miałam, natomiast takie kredki do ust bardzo lubię i chętnie po nie sięgam :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Balsam z Fitomedu też bardzo lubię, a tej kredki nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na kredkę bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na kredkę bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jakąś kredkę tej marki. Generalnie bardzo lubie tę formę pomadek.

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nie miałam żadnych produktów marki fitomed. A takie szminki w kredce uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a gdzie twe usta w kolorze? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jest link gdzie możesz zobaczyć:)

      Usuń
  8. Też mam ten balsam. Szkoda, że szybko się napisy ścierają :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM