JA, KOBIETA JAK POKOCHAĆ I ZROZUMIEĆ SWOJE CIAŁO

Książka o której dziś Wam opowiem od dawna znajdowała się na mojej wish liście, byłam jej bardzo ciekawa.
JA, KOBIETA Jak pokochać i zrozumieć swoje ciało Cameron Diaz oraz Sandra Bark to pozycja obowiązkowa  dla każdej kobiety nie ważne ile ma lat.


Książka jest bardzo ładnie wydana, ma twardą okładkę, w środku znajdziemy kilka zdjęć Cameron oraz kilka ilustracji obrazujących budowę naszego ciała.
Regularna cena to 49,90 zł - myślę, że warto ją kupić, ponieważ mamy ponad 250 stron wiedzy.. dla mnie ta książka to skarbnica wiedzy, mała encyklopedia ciała, ale nie tylko...

Sam wstęp jest bardzo dobrze przemyślany, autorka zachęca do nauki swojego ciała, do pełnej jego akceptacji, ale także do prowadzenia zdrowego trybu życia, który nie tylko wiąże się z aktywnością fizyczną, ale również z dietą - z tym co jemy. Każda z  nas pewnie słyszała zdanie jesteś tym co jesz.
Nie oszukujmy się w naszym zabieganym życiu nie każda osoba ma czas pochylić się i zastanowić nad tym co wkładamy do naszych ust.


Oprócz wstępu mamy 3 części podzielone na rozdziały.
Część pierwsza odżywianie, pokochaj głód.
W tym rozdziale zapadło mi w pamięć, że cukier nie jest substancją odżywczą, spożywanie w nadmiarze słodyczy,ale także sięganie po żywność typu fast food nie przyniesie nam korzyści.
Mamy opisane procesy trawienia.
Dodatkowo przypomnienie jak ważne jest picie wody, która znajduje się również w owocach.
Część druga kondycja, ciało chce być silne.
Tutaj nikogo nie zaskoczę, nacisk jest kładziony na ruch, każda kobieta powinna znaleźć odpowiednią aktywność fizyczną, niekoniecznie muszą to być treningi z Ewą Chodakowską:) , czasem wystarczy szybki marsz przez pół godzinki. Dotleniajmy się każdego dnia, a będziemy pełne energii.
Nie zapominajmy, że sen jest naszym sprzymierzeńcem, nasze ciało regeneruje się i odpoczywa...
Część trzecia umysł,  już rozumiesz.

Droga do akceptacji siebie i swojego ciała jest naprawdę prosta, wystarczy zmienić swoje nawyki, stopniowo je zmieniać, dokonywać prawidłowych wyborów, planować swoje posiłki oraz ruszyć tyłek z kanapy i wziąć życie w swoje ręce.


Na końcu mamy podsumowanie, teraz już naprawdę rozumiesz.


Nie spodziewałam się, aż tak wiele po tej książce. Nie dość, że jest skarbnicą wiedzy to jest jeszcze poradnikiem motywacyjnym. Lekturą, która przedstawia historię Cameron Diaz - osoby, która wbrew pozorom jest zwykłą kobietą, która kiedyś borykała się niską samooceną, złym nastrojem, nie obca jej była zła dieta i siedzenie na kanapie.
Książka jest niesamowicie wciągająca, napisana prostym językiem, bardzo przysptępna.
Dziękuję wydawnictwu IUVI za możliwość poznania tej fantastycznej pozycji.

Książka jest teraz w atrakcyjnej cenie 37,42 zł , aż 25 % taniej, KLIK.
Polecam.

5 komentarzy:

  1. Ciekawa książeczka, przyjrze się jej bliżej jak wpadnie mi w oko w księgarni :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ją, ale nie czytałam jeszcze, jakoś nie ciągnie mnie do niej :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie książki. Z przyjemnością po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie takie pozycje, chociaz za ta aktorka akurat nie przepadam :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger