KSIĄŻKI

Ostatnio bardzo dużo czytam, postanowiłam nadrobić stracone lata i powrócić do tej przyjemności.
Od wydawnictwa IUVI otrzymałam trzy wybrane tytuły.
Jako, że jutro dzień dziecka jedną z pozycji jaką wybrałam jest książka Święty Jerzy I Legendarna Drużyna, dwie pozostałe to 52 zmiany Leo Babauta i Doceń Siebie Miranda Kerr.
Zapraszam Was na recenzję tych lektur.


Święty Jerzy i Legendarna Drużyna.
Książka w twardej, solidnej oprawie, na pewno spodoba się dzieciom, gdyż bardzo dużo w niej ilustracji, a mało tekstu.
Pozycja dla fanów FC Barcelony:) , myślę, że nie tylko tych małych.
28 stron wciągającej opowieści.

Tak wygląda początek i koniec książki, karykatury piłkarzy są fantastyczne.


I zaczyna się opowieść o strasznym smoku, który chciał zniszczyć futbol i Barcelonę...
Spokojnie wszystko kończy się dobrze. Zachęcam do przyjrzenia się tej pozycji, aktualnie w promocji za 14,92 zł.
 Do kupienia TU.



52 zmiany Leo Babauta.
Bardzo lubię książki motywacyjne, popychające do działania, małych zmian.
Taka właśnie jest ta pozycja, autor zachęca do stopniowego wprowadzania zmian, dlaczego, aż 52 ? 
W roku mamy 52 tygodnie, a więc jedna zmiana przypada na tydzień.
Ilość stron 184.


Każdej zmianie poświęconych jest kilka stron, ponad połowa zmian mi się spodobała, niestety niektóre w ogóle mnie nie przekonują, choć autor wyraźnie zaznacza, że mamy próbować wprowadzać te zmiany i dokonywać tylko tych, które wywołają radość.
Najgorsze to robić coś na siłę.
Tak więc jogę sobie daruję. 


To fajna, lekka książka dla osób, którym potrzeba przysłowiowego kopa, by coś zmienić.
Koszt 13,83 zł ( promocja ). 
Do kupienia TU.


Doceń siebie Miranda Kerr.
Ilość stron 264. Koszt 18,67 zł ( promocja ).
Kupicie ją TU.

Szczerze mówiąc ta pozycja mnie rozczarowała.
Miranda Kerr to jedna z najlepiej zarabiających modelek na świecie, książkę skierowała dla młodych dziewczyn, kobiet, którym chce uświadomić jak wiele zależy od wiary we własne siły.
Sama działa charytatywnie, jest mamą, prowadzi przedsiębiorstwo.


Pierwsza część spodobała mi się, jest typowa motywacyjna, Miranda kładzie nacisk na to jak ważne są zmiany, jak ruszyć do przodu, daje wskazówki, które stosowała u siebie.


Połowę książki stanowią afirmacje, złote myśli - jakoś kompletnie nie przykuło to mojej uwagi.

Mamy też zdjęcia z życia Mirandy , opowiada o swoim życiu, niepewności.


Podsumowując :

Najbardziej spodobała mi się książka dla dziecka i 52 zmiany Leo, Doceń Siebie to pozycja dla młodych dziewcząt.



9 komentarzy:

  1. Ciekawią mnie te 2 ostatnie książki

    OdpowiedzUsuń
  2. 52 zmiany zaciekawiły mnie i pewnie skuszę się na tą książkę :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam książki motywacyjne, więc zapewne pozycja 52 zmiany znajdzie się i na mojej półce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Joga jest świetna, pięknie rozluźnia, rozciąga mięśnie dzięki czemu wysmukla sylwetkę i relaksuje ;)

      Usuń
  4. 52 zmiany chętnie bym przygarnęła :) ostatnio nie mam jednak czasu na czytanie :( nadrobię w wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem książki Mirandy... Albo będzie bardzo fajna albo bardzo nie :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiła mnie ta książka z Miranda :)
    Sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, ze Miranda kieruje swa ksiazke raczej dla mlodych dziewczat, ale i takie sa potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger