LE PETIT MARSEILLAIS PIELĘGNUJĄCY OLEJEK DO MYCIA

Olejek arganowy i kwiat pomarańczy zamknięte w pielęgnującym olejku do mycia nie tylko oczyszczają skórę, ale również pielęgnują ją za sprawą kompozycji składników pochodzenia naturalnego. Skóra zostaje intensywnie odżywiona i jedwabiście miękka.


Butelka ma poręczny kształt, pojemność 250 ml. Koszt ok.12 zł.
Mamy wiele wersji zapachowych oprócz prezentowanej przeze mnie :
*orzech laskowy i mleczko pszczele
*balsam do mycia - masło arganowe, wosk pszczeli i olejek różany
*krem do mycia -  masło shea i akacja




Pierwsze co urzekło mnie w tym produkcie to zapach orientalny,zmysłowy. Połączenie  pomarańczy i olejku arganowego to coś co od razu podbiło moje serce. 
Zapach jest bardzo intensywny, po osuszeniu ciała ręcznikiem jest dalej wyczuwalny, cała łazienka przepięknie pachnie.
Olejek w kontakcie z wodą staje się kremowy, jego niewielka ilość wystarcza do umycia całego ciała. Dobrze się pieni, nie podrażnia skóry.
Jeśli chodzi o właściwości pielęgnujące nie zauważyłam takich, na pewno nie przesusza skóry, ale ja muszę użyć po nim balsamu.
Nie wiem czy przy wymagającej, przesuszonej skórze sobie poradzi.
Uwielbiam rytuał mycia ciała tym olejkiem głównie za zapach...
Jeśli lubicie ładne zapachy to polecam, ale jeśli szukacie olejku, po którym nie trzeba będzie nakładać balsamu to odradzam.

#ambasadrokalpm

10 komentarzy:

  1. Ja lubię takie olejki bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przypadł mi do gustu ten olejek, zapach ma bardzo ciekawy i zdecydowanym plusem jest fakt że długo utrzymuje się na skóze ( z żelami LPM było inaczej :) )

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też dzisiaj o olejku:)
    Ten wariant kiedyś też wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś jeszcze w moje łapki poza próbkami żeli nie wpadły inne produkty tej marki i chyba nieprędko się to zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tej firmy balsam do ciała i bym bardzo zadowolona. Dla mnie także zapach ma ogromne znaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nie umiem się przekonać do olejków ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zapach nie do końca mi podchodzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam się nad nim ostatnio w Rossmanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten produkt. Wczoraj dodałam na swojego bloga jego opinię. Ma fajne działanie, ale nie podoba mi się jego zapach.

    OdpowiedzUsuń