DENKO

Zapraszam na denko...


Dove żel z wanilią i masłem shea - sam żel był ok, ale nie odpowiadał mi zapach, nie kupię ponownie

Sylveco ziołowy płyn do płukania jamy ustnej - zważając na to, że kupiłam go w promocji za 6 zł to go polecam, bardzo dobrze odświeżał, jednak nie wiem czy kupię ponownie, bo w cenie regularnej 16 zł to trochę dużo

Le Petit Marseillais odżywczy krem do rąk - bardzo lubiłam, śliczny zapach, dobre działanie, kupię ponownie

Luxure Impr3ssive - zapach bardzo ładny, średnio trwały

Eveline Extra Soft bio Hyaluron 4D luksusowy krem nawilżająco - ujędrniający - dobrze nawilżał, ale nie odpowiadał mi zapach

Farmona szampon Dziegieć - był ok, ale zapach obrzydliwy, nie dla mnie

Soraya delikatny płyn micelarny cera wrażliwa - poleca, bardo dobry, skuteczny płyn

Exclusive Cosmetics maska do stóp w formie skarpetek - fajne spa dla stóp, dobre nawilżenie, polecam

Le Petit Olivier odżywka do włosów farbowanych granat - średni produkt, który nie wywołał szału

Catrice balsam do ust w kolorze don 't think just pink - wygodna forma kredki, delikatny, subtelny kolor, który ładnie wygląda na ustach, dla mnie świetny produkt 

Evree magic rose krem do twarzy - mój ulubieniec, zużyłam kolejne opakowanie, głęboko nawilża, szybko się wchłania, ma dobry skład i przystępną cenę

Marion bibułki matujące - używam od lat, polecam

L'occitane en provence krem do rąk z 20 % masłem shea - szybko się wchłaniał, nawilżał, ideał, niestety była to tylko miniaturka 10 ml



Caterine płatki kosmetyczne z Kauflanda - polecam, nie rozwarstwiają się

Lula chusteczki nawilżane z dodatkiem pantenolu 72 sztuki - świetne, dobrze nawilżone

Chusteczki odświeżające o zapachu melona Lula - małe, kiepsko nasączone, brzydki zapach

Lula chusteczki do higieny intymnej - polecam


Oprócz tego zużyłam jeszcze trzy produkty, ale opakowania nie nadały się do pokazania:

Farba do włosów Loreal Casting Creme Gloss 323 ciemna czekolada - fatalna farba, kolor wyszedł czarny, bez komentarza

LR Health & Beauty peeling do stóp - na początku miałam o nim dobre zdanie, po czasie drażnił mnie jego zapach, a i działanie jakby osłabło

Kneipp balsam do prysznic trawa cytrynowa & oliwka - nie mój klimat zapachowy, do tego dziwna konsystencja 

Moim zdaniem poszło mi całkiem nieźle jak na moje możliwości zużywania...
Piszcie czy miałyście te produkty i jak się spisały.
Jestem też ciekawa jak Wasze denka?
Pozdrawiam:)

22 komentarze:

  1. mam ten szampon Dziegieć, zapach może nie ładny, ale zobaczymy jak działanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach z Luxury i mi się podoba ;) Chusteczki Lula lubię, mam je zawsze przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeli z Dove ostatnio nałogowo używam jeden za drugim :)


    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam te skarpety do stóp.Tez je polecam.

    http://mojzdrajca-lustro.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uwielbiam krem Evree Magic Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka z prezentowanych przez Ciebie produktów znam i chętnie po nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę tego jest ;-) u mnie z wykańczaniem cieżko

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne denko! Ten krem do rąk L'occitane jest świetny! A płyn do płukania jamy ustnej z Sylveco koniecznie chcę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem z evree muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spore denko :) Miałam niedawno te bibułki Marion, też je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale wielkie denko i nic nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie krem do rąk LPM jest na wykończeniu, ale podoba mi się jedynie jego zapach. Działanie ma poniżej poprawnego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super Ci poszło. Miałam kremik L'Occitane do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem spore denko. Uwielbiam krem z L'Occitane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no no, sporo tego u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem spore, nie miałam żadnego z tych produktów. Przymierzam się właśnie do mojego denka z połowy roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja właśnie kończę z Farmony szampon ale łopianowy - jestem z niego zadowolona. =)

    OdpowiedzUsuń