EVELINE 4D DIAMENTOWE SERUM WYSZCZUPLAJĄCE ANTYCELLULIT

Diamentowe serum wyszczuplające antycellulit z kwasem hialuronowym to innowacyjny produkt wyszczuplający łączący skuteczność naturalnych składników aktywnych z najnowszymi osiągnięciami kosmetologii i medycyny estetycznej. Nowa formuła serum zawiera mikroskopijne cząsteczki diamentu oraz unikalną kompozycję substancji czynnych, które intensywnie pobudzają spalanie tłuszczów w tkance podskórnej oraz niezwykle skutecznie redukują cellulit.

Preparat dwa razy dziennie energicznymi, okrężnymi ruchami wmasowujemy w ciało, skupiamy się na problematycznych miejscach po czym myjemy dłonie.
Uczucie chłodzenia jest gwarancją natychmiastowego działania serum.


Pojemność 250 ml ( 200 + 50 ml )

Produkt marki Eveline średnio mi się spodobał, z jednej strony spełnia część zapewnień producenta, a z drugiej bardzo mocno mnie rozczarował.
Zacznę od zalet, serum dość mocno chłodzi będzie więc idealne na lato dla osób, które taki efekt lubią. Działanie jest widoczne, skóra jest bardziej napięta i jędrna, ale nie ma się co oszukiwać, że sam kosmetyk sprawę załatwi:( 
Jednak na pewno taką walkę wspomoże.
Najbardziej jestem rozczarowana tym, że po użyciu serum skóra jest lepka, czego nienawidzę, a do tego kosmetyk się roluje. 
Jeśli już się wchłonie to zamiast nawilżenia czuję, że skóra jest bardzo sucha i woła o nałożenie innego balsamu.
Drobinki są widoczne na skórze, ale trzeba przyznać, że rzeczywiście są mikroskopijne i raczej nikomu nie powinny przeszkadzać.
Wolę inne produkty eveline przeznaczone do ujędrniania skóry, ten ma sporo wad i nie skuszę się na niego.


Znacie ten kosmetyk, stosujecie produkty wyszczuplające  ( tylko z nazwy rzecz jasna ) ?

Komentarze

  1. Własnie je używam i ma moc...

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię serum Eveline, tego nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ale nie zaczęłam używać. Oby u mnie się nie lepił :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam z opowieści przyjaciółki, jest zadowolona. Ja sie jeszcze nie skusiłam- szukam swojego produktu idealnego nadal 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, czy wierze w takie produkty :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie produkty, ale z tym serum raczej się nie poznam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rolowanie i lepkość to spore minusy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej wersji nie miałam i nie wiem, czy się zdecyduje - minusy zbyt duze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię kosmetyki Eveline z serii "wyszczuplających", ale obawiam się, że ten produkt nie przypadnie mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj, dziękujemy że zechciałaś przetestować nasz produkt. Każda opinia jest dla nas na wagę złota. Mamy nadzieję, że inne kosmetyki z naszej aktualnej oferty sprawdzą się. Pozdrawiamy i zachęcamy do testów!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM