MOLPHARMA MAZIDŁO KONOPNE ROZGRZEWAJĄCE

 MolPharma na spotkaniu blogerek podarowała każdej z nas mazidło konopne. Zdecydowałam się na wersję rozgrzewającą.
Znajduje ona zastosowanie przy bólach mięśni, stawów, a nawet karku, a także przy stanach reumatycznych, zimnych stopach, zapaleniu korzonków. Może być użyta przed lub po wysiłku fizycznym.
Ma naprawdę wiele zastosowań, co ma pokrycie w rzeczywistości.





Mazidło stosowałam ja i mój tato, którego bardzo boli ręka... kupuje wiele maści rozgrzewających i różnie one działają.
Najczęściej jednak efekt jest krótkotrwały, a ból i tak odczuwalny.
Mazidło rozgrzewające jest produktem fenomenalnym, fantastycznie rozgrzewa, a co ważne nie jest to chwilowe doznanie. Jest bardzo wydajne, z racji konsystencji wystarczy odrobina. Zapach jest bardzo ładny jak na takiego rodzaju produkt - połączenie lawendy, goździków i cynamonu to wychwycił mój nos:)
Opakowanie jest plastikowe, zakręcane, posiada plombę - co daje nam gwarancję, że nikt poza nami nie stosował specyfiku, który znajduje się w środku.
Produkt jest zabezpieczony plastikową nakładką, nie ma więc obawy, że się wyleje i zmarnuje.
Mi mazidło przydało się na ból ścięgna, odczułam ulgę i poprawę.
Powiem szczerze jestem zaskoczona, że tak rewelacyjnie działa i zmniejsza dolegliwości. Polecam wypróbować.

Znacie mazidło, które przedstawiłam?
Pozdrawiam:* 


12 komentarzy:

  1. oo ciekawe mazidło

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm produkt ciekawy, ale wolę efekty chłodzenia ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego kosmetyku, choć mam pewną francuską maść mocno rozgrzewającą przeciwbólową, trzeba wtedy mocno zacisnąć zęby, żeby ją wytrzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam, ale ja z tych nie lubiących zapachu konopi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie dla mnie rozgrzewające kosmetyki, unikam ich

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego produktu, ale zawsze muszę mieć w domu balsam koński, który ma podobne działanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam wersję regeneracyjną i również nieźle się sprawdza na kontuzje czy bóle stawów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego produktu, ale ważne, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A cóż to za ciekawostka, nie znam oczywiscie :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger