NIVEA PIELĘGNUJĄCY PŁYN MICELARNY

Skuteczny demakijaż to dla mnie bardzo ważna sprawa. Uwielbiam płyny micelarne, które nie podrażniają i radzą sobie szybko.
Miałam już kilka płynów marki Nivea i byłam zadowolona, teraz przyszła pora na testowanie płynu do cery mieszanej i normalnej, który ma za zadanie usuwać makijaż twarzy, oczu, ust, odświeżać i nawilżać skórę.


Butelka o pojemności 200 ml, skład taki sobie, ale przecież Nivea nie jest eko:).
 

Działanie płynu rzeczywiście jest szybkie i skuteczne, pozbędziecie się makijażu, tusz zmyje się ekspresowo, ale to wszystko kosztem podrażnienia. Tak... niestety płyn podrażnia oczy, co prawda u mnie nie powodował łzawienia, ale oczy piekły i były bardzo podrażnione, straszny dyskomfort.. Na szczęście reszta twarzy nie ucierpiała i obyło się bez szkód.
Tak czy owak nie mogę polecić:(

Znacie tego gagatka? Jak spisał się u Was?

13 komentarzy:

  1. Szkoda, że podrażnia.. ta firma kilka razy mnie zawiodła i podchodzę do niej z dystansem. N

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też powodował pieczenie oczu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka szkoda... Bo kosmetyki Nivea wspominam bardzo dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  4. uu;/ jak podrażnia to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go, ale jeszcze nie używałam troche sie boję ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam i moje oczy też podrażnia, ale za to błyskawicznie zmywa makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam go, ale skoro podrażnia oczy to się nie skuszę. Dotychczas taki efekt wywoływał u mnie tylko micel z Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że podrażnia oczy, ale ogólnie kosmetyki Nivea bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. och, szkoda, że się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  10. To już kolejna niepochlebna recenzja tego płynu. Myślę, że sobie odpuszczę przy mojej wrażliwej cerze. Z resztą po takim składzie nie spodziewałam się niczego innego :(

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety, ale moja skóra nie lubi się z nivea :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę zrezygnować z niego ponieważ mam wrażliwe oczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojj jeśli podrażnia oczy to ja podziękuję...

    OdpowiedzUsuń