AVON SENSUELLE

Woda perfumowana Avon Sensuelle to zapach z kategorii orientalno - kwiatowo - świeżych, niezwykle delikatny i zmysłowy zamknięty w pięknym flakonie.
Krem do ciała o tym samym, cudownym zapachu był dołączony do zestawu.


Woda perfumowana, flakon 50 ml.
Smukła, fantazyjna buteleczka wspaniale prezentuje się na łazienkowej półeczce.
Zapach bardzo subtelny, jestem przekonana, że większości z Was przypadnie do gustu.
Jest trochę słodki, ale niesamowicie kobiecy, delikatny i romantyczny.
Uważam, że to zapach na co dzień, ale i  na wieczór będzie wyjątkowy, ponieważ nie jest nachalny dla nosa, z całą  pewnością Wasz wybranek nie poczuje się zdominowany i przytłoczony perfumami.
Utrzymuje się bardzo długo, na ubraniach, spokojnie będziemy wyczuwać go do końca dnia.


Krem do ciała 150 ml.
Cóż można powiedzieć? Krem do ciała i woda perfumowana tworzą idealny duet.
Krem jest bardzo lekki, szybko się wchłania, zapach jest wyczuwalny na skórze.
Jak na taki perfumowany krem dość dobrze nawilża skórę, pozostawia ją miękką w dotyku.
Jest średnio wydajny.


Jestem  bardzo pozytywnie zaskoczona, zapach okazał się strzałem w dziesiątkę, niestety pomalutku się kończy, kupię go ponownie i będę z przyjemnością używała.


Znacie ten zapach od Avon?
Pozdrawiam:*

Komentarze

  1. hmm musiałabym powąchać, bo nie wiem czy dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. avon ma fajne zapachy, ale dla mnie większość z nich pachnie na "jedno kopyto" ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie niektóre zapachy Avon.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam je tzn.perfumy.Są dość trwałe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. W katalogu mi się ten zapach nie podoba ;x

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie kup drugie opakowanie skoro jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam ten zapach - jest przyjemny - choć nie podbił mojego serca.

    OdpowiedzUsuń
  8. aż jestem ciekawa tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię Avon - ale za tym zapachem nie przepadam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wody perfumowane i mgiełki tej marki. Są dobre jakościowo, tanie i mają cała gamę zapachów, do wyboru, do koloru.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego zapachu, ale używam obecnie innej wody Avon :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM