BABYDREAM ŻEL DO MYCIA

Żel do mycia BABYDREAM delikatnie myje skórę i włosy, zawiera pantenol i wyciąg z rumianku.
Przeznaczony jest dla niemowląt, małych dzieci i osób dorosłych z wrażliwą skórą.
Żałuję, że tak późno go odkryłam.
Dla mnie jest absolutnie fenomenalny!


Butelka o pojemności 500 ml kosztowała 12,99 zł co jest bardzo atrakcyjną ceną.
Dodatkowym atutem jest fakt, iż posiada pompkę, która ułatwia dozowanie, działa bez zarzutu i nie zacina się.

Konsystencja : żel jest przezroczysty, bardzo dobrze się pieni.


Skład jest bardzo dobry, bez zbędnej chemii.
Żel nie podrażnia mojej skóry ani mojego synka, jest wyjątkowy delikatny.
Ma subtelny zapach, typowo dla bobasków:) - akurat mi to odpowiada.
Nie przesusza skóry za co kolejny plus.


Nie sądziłam, że zauroczę się w tak zwykłym produkcie jakim jest żel...
Piękno tkwi w prostocie.
Od dziś trafia na listę moich ulubieńców. 
W tak dobrej cenie nic tylko brać.
Jeśli szukacie uniwersalnego produktu do mycia dla całej rodzinki koniecznie wypróbujcie.

Jakie kosmetyki polecacie z linii BABYDREAM?
Pozdrawiam:*

Komentarze

  1. Ja bardzo lubię ich szampon i na moich włosach świetnie się sprawdza ;)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Już chyba 2 lata używam do mycia włosów podstawowego szamponu Babydream, ale właśnie skusiłam się na ten żel, o którym piszesz i wypróbuję go jako szampon (ma większą pojemność i wychodzi taniej) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzywam dla dzieci i spisuje się fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię oliwkę ale na ten produkt się musze zaczaić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak będę w Rossmannie kupię go z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, dawno go nie miałam, a pamiętam spisywał się u moich dzieciaczków ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie wzbudza mieszane uczucia ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele dobrego o nim czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten produkt! Obecnie zaczęłam stosowanie drugiego już opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. może kiedyś, na razie mam zapas innych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kremy dla dzieci z Babydream - bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzadko bywam w Rossmanie, a że mam olbrzymi zapas żeli pod prysznic wszelkiej maści, to pewnie nieprędko kupię coś nowego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM