BIELENDA MLECZNY OLEJEK DO PIELĘGNACJI CIAŁA ALGI MORSKIE

Pogoda za oknem jest strasznie kapryśna, po upałach nastał deszczowy okres z bardzo chłodną jak na lato temperaturą... przydałoby się coś na poprawę humoru.
Uwaga przedstawiam mleczny olejek do pielęgnacji ciała, to pierwszy produkt jaki otrzymałam w paczce od marki BIELENDA.
Nowa seria ALGI MORSKIE kusi niesamowicie ładną szatą graficzną, przenosi nas nad lazurowe morze...


Ogromnym plusem jest pompka, która odpowiednio dozuje produkt, nie zacina się.
200 ml to pojemność, która wystarczy nam na długo, ponieważ olejek jest bardzo wydajny.
Zadaniem tego kosmetyku jest nawilżenie, regeneracja, wygładzenie i uelastycznienie skóry.
Obietnic jest wiele, ale jak jest w rzeczywistości ?


Na początku zmyliła mnie konsystencja , która na pierwszy rzut oka przypomina mleczko do ciała, dopiero po nałożeniu i rozsmarowaniu zamienia się w aksamitny olejek.
  Wchłania się dość dobrze, nie brudzi ubrań.
Wrażenia z używania są pozytywne - skóra jest mięciutka, dobrze nawilżona, choć muszę zaznaczyć, że na 3 miejscu w składzie mamy parafinę.
Jeśli stawiacie na lekkie, szybko wchłaniające się formuły, które dobrze nawilżają i sprawiają, że nasza skóra jest miękka wypróbujcie.
Jeśli to mało to dodam, że zapach jest delikatny i  bardzo relaksujący - jestem zaskoczona, że seria ALGI MORSKIE pachnie tak ładnie.




8 komentarzy:

  1. słyszałam, że ta seria jest dobra:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie ją kupiłam. Fajnie, że ją tak dobrze oceniasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czeka u mnie w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej serii nie mam niczego, ale z Bielendy ostatnio dużo kosmetyków kupujemy (z córką) :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kosmetyk na lato. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dużo pozytywnych opinii czytam na temat tych produktów. Może kiedys się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach tej serii jest świetny - przynajmniej mnie się podoba :D

    OdpowiedzUsuń