DRESDNER ESSENZ SÓL DO KĄPIELI MUSUJĄCA

Musująca sól do kąpieli ZMYSŁOWA BŁOGOŚĆ to połączenie zapachu figi i mandarynki.
Zapach jest obłędny, bardzo intensywny, czuć go jeszcze przed otwarciem saszetki.
Uwielbiam kiedy sole do kąpieli roztaczają intensywny aromat i pozwalają na relaks w wannie.
Do wanny wrzuciłam całą kostkę, jak szaleć to na całego.



Sól rozpuszczała się w wodzie stopniowo, musowała i dawała fajną ilość piany.
Zabarwiła wodę na różowo.
Podczas kąpieli czułam, że sól zawiera mnóstwo składników pielęgnacyjnych, na ciele czułam delikatną warstwę tak jak w przypadku kiedy nakładam olejek po kąpieli.
Co ważne warstwa zostawała na ciele, a nie na wannie, więc nie musiałam się martwić, że się poślizgnę.

Jednym słowem mam pozytywne odczucia względem tej soli. Koszt jednej sztuki to 7,50 zł, od czasu do czasu warto sobie pozwolić na taką przyjemność i delektować się egzotycznym zapachem.

Nie wiem czy Wy również dzisiaj macie taki problem - chcę wyśrodkować zdjęcia, a się nie da.
Mam nadzieję, że do jutra problem zniknie. 

Komentarze

  1. Fajny u ilacz, szkoda że nie mam wanny

    Też dzisiaj zauważyłam że jest jakiś u mnie problem ze zdjęciami

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie masujące pastylki ;) kiedyś w biedronce były całkiem przyzwoite w rozsądnej cenie (y)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo tego jeszcze nie widziałam. Sól musująca to musi pojawić się w mojej łazience !!
    Musi pięknie pachneć.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj też blogger miał jakieś poważne problemy :(
    Osobiście nie mam wanny, więc soli używam wyłącznie do kąpieli stóp, ale mam swoje ulubione produkty, więc się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie umilacze,szczególnie w bure i ponure dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekaw połączenie zapachowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś tez miałam problem z wyśrodkowaniem zdjęć ;/ Świetny umilacz kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie umilacze lubię, choć ostatnio króluje u mnie zapach lawendy dzięki pewnej firmie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM