GOLDEN ROSE MATOWA POMADKA W PŁYNIE 03

Skusiłam się na nowy produkt marki Golden Rose - matową pomadkę w płynie ( odcień 03 ).
Zdecydowałam się na nią, ponieważ czeka mnie wesele kuzynki, przydałby się więc produkt długotrwały i dobrze napigmentowany.
Uwielbiam kredki do ust tej marki ( słynne Crayon ), ale zostawiają ślady na szklankach itd.
Wg producenta płynna pomadka ma gwarantować perfekcyjne pełne pokrycie ust matowym kolorem, bez przesuszenia i lepkości. Po aplikacji należy chwilę odczekać, by uniknąć rozmazania.
Kolorów mamy do wyboru wiele, ja postawiłam na numerek 03, który jest bardzo żywy i świetnie prezentuje się już z opakowania.


 Pomadka zawiera witaminę E i olej z awokado.


Pierwszym rozczarowaniem jest aplikator, który nabiera stanowczo za dużo produktu.
Oczywiście można to obejść, wycierając nadmiar o opakowanie, ale zajmuje to dłuższą chwilę.
Być może osoby, które perfekcyjnie potrafią wyrysować sobie kształt ust poradzą sobie bez problemu, mnie kształt aplikatora nie pasuje.


 Cena to 19,90 zł za 5,5 ml.
Jak za matową płynną pomadkę jest atrakcyjna, jednak to najgorzej ulokowane pieniądze za produkt do ust jaki nabyłam w całym swoim życiu.

Regularnie dbam o usta, pamiętam o pomadkach nawilżających, złuszczaniu.
Po godzinie pomadka wyglądała tak ( jadłam bardzo lekki posiłek, nie tłusty ) , same zobaczcie i oceńcie efekt. Zdjęcie nie oddaje w 100 % tego co działo się na ustach, nie spodziewałam się, że produkt tak szybko zacznie się wykruszać - odpadające kawałki miałam nawet na bluzce.


Podsumowując: matowa pomadka w płynie na pewno nie jest dla mnie, jest produktem fatalnym.
Przekazałam ją mojej Mamie, ale i u niej efekt ten sam.

37 komentarzy:

  1. Ja, choć te pomadki polubiłam (u mnie trzymają się nieźle), największą miłością wśród matowych produktów do ust darzę Bourjois Rouge Edition Velvet (jednak trochę trwało, zanim je polubiłam i nauczyłam się używać) oraz pomadki Sleek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam okazji ich używać, ale Bourjois bardzo mnie kusi

      Usuń
  2. Kolorek ładny ale to chyba tyle ...

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę, a tyle osób ją chwaliło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko kosmetyk, u każdego może sprawdzić się inaczej:)

      Usuń
  4. Tak ją wszyscy chwalą ja jakoś przekonana nie byłam i utwierdziłaś mnie w tym przekonaniu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie rozczarowała, ale nie wiadomo jak u Ciebie:)

      Usuń
  5. Jakoś mi się efekt średnio podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bardzo ładny, ale efekt końcowy już zdecydowanie nie... Szkoda, bardzo chwalona pomadka, ale to dowód na to, że nie wszystko i wszystkich się sprawdza :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, a tyle dobrego słyszy się na temat tych pomadek ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo całej sympatii do GR te pomadki mnie nie kuszą ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja mam chęć na te pomadki, ponieważ przeważnie czytam o nich pozytywne opinie, ale jak widać nie zawsze każdemu wszystko będzie odpowiadało.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z ciekawością zajrzałam...Bo wiesz, od ładnych kilku dni oglądam swatche dziewczyn, które się zachwycają tymi szminkami i ...nie chciałam im roboć przykrości, ale efekt zupełnie nie jest ładny...myślałam , że ze mną coś nie tak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzisz jak to jest, ja również miałam wielkie nadzieje względem tego produktu

      Usuń
  11. Kolor ładny, ale efekt po jedzeniu hmmm... kiepski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor przecudny, ale faktycznie, jakieś kluski na ustach się porobiły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na żywo efekt jeszcze gorszy zapewniam

      Usuń
  13. Mimo wszystko kuszą mnie te produkty, bo wiele dobrego o nich czytałam. Kolorek bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak nie spróbujesz to się nie dowiesz:)

      Usuń
  14. Ja mam z matowymi ten problem, że każda mi wysusza usta ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj Crayon - niby mat, a nie do końca

      Usuń
  15. mam ta pomadké ale ona u nie efektu takiego nie daje, ohh szkoda, że tak u Ciebie to wygląda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się w takim razie, że Tobie służy

      Usuń
  16. Słyszałam różne opinie o tych pomadkach, obawiam się, że u mnie mogłoby skończyć się podobnie, bo mam tendencje do przesuszania ust..

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie wczoraj ją kupiłam w tym samym kolorze, nałożyłam raz i póki co jestem mega zadowolona, ale zobaczymy jak będzie dalej. Szkoda, że u Ciebie wypadła aż tak fatalnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się dziwię, uwielbiam Crayon , a tu taka lipa...

      Usuń
  18. Ja też ją mam i jestem mega zadowolona - długotrwała, nie kruszy się. Szkoda, że u Ciebie się nie spisała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile ludzi, tyle zdań, ważne, że jesteś zadowolona:)

      Usuń