REVLON COLORSTAY 150 BUFF CERA TŁUSTA I MIESZANA

Całkiem niedawno skusiłam się na podkład Revlon Colorstay, który jest bardzo sławnym i chwalonym produktem.
Akurat niedługo wielkie wyjście, potrzebuję więc krycia i trwałości i tego od podkładu Revlon wymagam.
Zdecydowałam się na produkt w starej wersji, bez pompki, z SPF 15.
Podobno nowa wersja z pompką to całkiem inny produkt, o innych właściwościach.
Za podkład zapłaciłam 29, 99 zł, a więc bardzo dobrze:)


Szklana buteleczka o pojemności 30 ml, bez pompki, otwór jest dość spory, ale podkład jest naprawdę gęsty, więc nie powinno być problemu z dozowaniem.


Dla porównania na górze krem BB Golden Rose w odcieniu 01, na dole Revlon Colorstay 150.


PLUSY I MINUSY PODKŁADU COLORSTAY 

Zalety:

bardzo dobre krycie

nienaganna trwałość makijażu ( podkład jest bardzo długotrwały, bez problemu trwa na naszej twarzy od świtu do nocy )

przez swoją konsystencję jest wydajny

matuje ( zdecydowanie mniej przetłuszcza mi się cera )

nie zapycha

nie tworzy maski

niska cena - jak za produkt wysokiej jakości, który dzielnie się trzyma przez cały dzień

nie ciemnieje ( kolor wtapia się idealnie )

Wady:

brak pompki

podkład może podkreślać suche skórki,  szczególnie lubi podkreślać drobny meszek na naszej twarzy ( ja mam z tym problem )

widać go na twarzy, ale tak jak pisałam wyżej nie jest to efekt maski 

strasznie ciężko domyć po nim pędzel ( zwykle wystarczyło mi mydło w płynie, Revlon schodzi po oleju kokosowym )


Na zdjęciu podkład pomieszany z kremem BB Golden Rose - uwielbiam to połączenie.
Na wesele mojej kuzynki z pewnością użyję tylko samego Revlona, bo zależy mi na macie.


Przyznaję, że nie doszłam jeszcze do wprawy w nakładaniu tego podkładu, dotychczas nakładałam go dłońmi lub zwilżonym pędzlem. Koniecznie muszę spróbować nałożyć go suchym pędzlem.
Dajcie znać jak Wasze wrażenia, lubicie ten podkład?
Pozdrawiam:*

Komentarze

  1. Lubię ten podkład, ale rzeczywiście brakuje mu pompki... ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż poradzić, myślę, że jest to do przejścia

      Usuń
  2. Ponoć już są w sprzedaży z pompką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem, ale pisałam na początku wpisu, że to ponoć całkiem inny produkt:):)

      Usuń
  3. Mój absolutny ulubieniec jeśli chodzi o podkłady. Też mam jeszcze starą wersję i po opiniach o zmianie formuły obawiam się trochę tej nowej :( Ale cóż, trudno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo na buzi pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam najpierw przez dwa lata tej wersji (nawet ten sam kolor) i teraz przestawiłam się na tą z pompką, też 150. Początkowo różnica mnie przerażała (jak chcesz to jest zdjęcie z porównaniem na moim Insta), ale właściwie jak dla mnie na skórze różnicy nie ma, więc teraz już tylko z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam, jest dobry! U mnie dobrze współpracował z beauty blenderem przy nakładaniu, może spróbuj tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę zakupić taką gąbeczkę, ale nie wiem czy oryginalnego BB:)

      Usuń
  7. Mam go! i lubię :)
    ale faktycznie z pędzla ciężko go zmyc.. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam i bardzo lubię,pomalutku się kończy więc sięgnę po wersję z pompką .

    OdpowiedzUsuń
  9. długo używała ale dawno już nie miałam bo troche za ciężki na lato jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię go na szczególne okazje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeden z moich ulubionych podkładów

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio zastanawiałam się nad zakupem tego podkładu ale na razie zrezygnowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się efekt na Twojej buzi jednak ja po rozczarowaniu skin balance (a podobno te podkłady są bardzo podobne) daruję sobie poznanie revlona ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusi mnie ten podkład ze względu na krycie i jasny kolor. Pewnie kiedyś się z nim zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie zupełnie się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie go polecały dziewczyny, kilka razy sie pytałam jakieś laski jako to podkład używa i mowiły Revlon... a gdy sama chciałam kupić to okazało sie kryci nie wystarczające ;/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM