WYJĄTKOWO KIEPSKIE DENKO

Zapraszam na denko, wyjątkowo skromne, małe.. nie jestem zadowolona, ale przybywam:)


Jeśli szukacie balsamu, który dogłębnie nawilży skórę wybierzcie propozycję Evree Instant Help - balsam ratunek dla ciała. Mimo, że  nie zachwycił zapachem to polecam go za jego właściwości.

Plus dla skóry żel do mycia ciała i włosów dla dzieci - fajny, nie podrażniał, dodatkowa zaleta to pompka.

Nivea pielęgnujący płyn micelarny - nie należy do delikatnych produktów, radzę omijać, szczególnie jeśli macie wrażliwe oczy.

Balea Cabana Dream żel pod prysznic - b. ładny zapach, właściwości przeciętne, jako żel pod prysznic spisywał się ok.

Kneipp balsam do ciała trawa cytrynowa&oliwka - lubiłam go, dobre nawilżenie i przyjemny zapach.

Colodent Eksplozja świeżości - tania pasta do zębów, którą ciągle kupuje, jestem zadowolona:)



Płatki Cleanic - polecam, nie rozwarstwiają się.

Pianotwory - choć wolałam te w starym opakowaniu to i te były w porządku, synek bardzo je lubił - barwiły wodę i dawały pianę.

Cleanic chusteczki do higieny intymnej z ekstraktem z płatków róży - moje ulubione, dają radę w awaryjnych sytuacjach.

Sylveco próbka kremu pielęgnującego do twarzy i ciała - taka mała próbka, a takie dobre wrażenia, produkt bardzo delikatny, ładnie nawilża skórę. kupię go w większej pojemności.

Dresdner Essenz sole musujące do kąpieli - bardzo fajne, dawały odpowiednią ilość piany, barwiły wodę, zostawiały na ciele delikatną warstwę jak po użyciu olejku, ładny zapach.

Tak prezentują się zużycia, podkreślam, że wg mnie jest to fatalne denko, nie popisałam się, mam nadzieję, że w przyszłości będzie szło lepiej:)
Pozdrawiam Was ciepło:*

9 komentarzy:

  1. Lubię ten płyn Nivea, a żel do mycia dla dzieci czeka aż przyjdą na świat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ten micel z nivea pojawi się w lipcowym denku ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za pastami Colodent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno za miesiąc będzie dużo większe :) ważne że do przodu z zużyciami :) Balea i sole do kąpieli znam i w miarę ich polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. płyn micelarny z Nivea u mnie się spisał, natomiast balsam z Kneipp nie, nie spodobał mi się jego zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Micel Nivea przypadł mi do gustu,Balea sprawdza się tak jak piszesz,ma myć,mają miłe ceny i fajne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i małe, ale zawsze coś :)

    OdpowiedzUsuń