KOREAŃSKIE PŁATKI POD OCZY DOSTĘPNE W BIEDRONCE

Przypadkiem, robiąc zakupy w Biedronce natknęłam się na koreańskie płatki pod oczy, które możemy stosować również na całą twarz.
Opakowanie zawiera 10 sztuk, biorąc pod uwagę, że produkt kosztował 2 złote! wychodzi śmiesznie tanio.
Płatki miały w delikatny sposób odświeżać oczy oraz skórę wokół oczu. Naturalny aromat świeżo krojonych truskawek miał dawać intensywne uczucie świeżości i orzeźwienia, działając kojąco na oczy oraz zmęczoną skórę twarzy. Skoncentrowany ekstrakt z truskawek miał pomagać wygładzić i rozjaśnić skórę, regulując poziom wydzielania sebum.


Przyznajcie, że wyglądają uroczo. Już samo opakowanie zachęca do zakupu. Cena rewelacyjna, więc żal było nie kupić.
Płatki trzymamy 10 do 15 minut, dla lepszego efektu możemy schłodzić je w lodówce.



Płatki są okrągłe co sprawia, że niekoniecznie nadają się pod oczy. Jestem przyzwyczajona do innego kształtu.
Są dobrze nasączone, kiedy szczelnie zamkniemy opakowanie mamy pewność, że pozostałe płatki nie wyschną.
Dobrze przylegają do skóry, choć nie bardzo wskazany jest ruch.. raczej te płatki polecam stosować leżąc i relaksując się.
Lubię stosować je na całą twarz.
Czy jest efekt wow ?
Otóż nie ma i jeśli na taki się nastawiacie darujcie sobie zakup..
Płatki delikatnie nawilżają skórę, absolutnie nie rozjaśniają.
Bardzo orzeźwiają twarz, szczególnie jeśli wcześniej włożycie je na chwilę do lodówki.
Czy polecam ?
Tak, jeśli szukacie czegoś taniego co pozwoli się zrelaksować i odrobinę nawilżyć skórę.

Znacie wspomniane przeze mnie płatki ?
Pozdrawiam:*

Komentarze

  1. Wiele razy na nie zerkałam przy zakupach ale jakoś nie skusiły mnie do zakupu. Widzę, że nie mam czego żałować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam ich ;) w sumie dziwny mają kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszą mnie od dawna, ale już wiem, że nie kupię
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam, ale za taką niską cenę myślę, że warto wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachęciłaś mnie do tego, aby ich nie szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie zwróciłam na nie uwagi w Biedronce. Jak pójdę następnym razem to się rozejrzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie niestety się nie sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to nie ma co tracić czasu na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam je zakupić i zrezygnowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Choc wyglądają ciekawie, raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie wiem czy się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam,są dostępne w Hebe,lubię wersję cytrynową :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM