KOSMETYCZNI ULUBIEŃCY OSTATNIEGO CZASU

Witajcie w upalną niedzielę :) 
Dziś zapraszam do poznania moich trzech ulubieńców, są to produkty świetne i godne polecenia.
Z przyjemnością ich używam i służą mi bez zarzutu.


Joanna Sensual żel do golenia dla kobiet z ekstraktem z miodowego melona.
200 ml za niecałe 10 zł, dostępność : drogerie i sklepy ( ja swój zakupiłam w kaufland ).
Produkt robi swoje - ułatwia golenie zmiękczając włoski, dzięki niemu już prawie się nie zacinam:).
Do tego ładnie pachnie i jest wydajny, szczerze polecam jeśli akurat szukacie czegoś w tym temacie.


Himalaya Clarina Anti Acne Face Mask - maseczka do twarzy, która trafiła w moje ręce na spotkaniu blogerek.
Nakładamy ją  na oczyszczoną skórę twarzy i trzymamy ok. 15 minut po czym zmywamy, stosujemy raz lub dwa razy w tygodniu.
Maseczka doskonale oczyszcza pory.
Na drugim miejscu w składzie mamy glinkę.
Dodatkowo nie przesusza skóry, łagodzi ją.
Żałuję, że tak późno ją odkryłam.


Ostatnim, ale najważniejszym odkryciem jest fluid matujący marki Bielenda, który zakupiłam za coś nieco powyżej 11 zł.
Daje naturalny efekt, bez maski, za to krycie jest bardzo dobre.
Fluid utrzymuje się na mojej twarzy aż do samego wieczora.
Po kilku godzinach od nałożenia skóra się błyszczy i wymaga użycia bibułki matującej, ale u mnie prawie każdy podkład tak się zachowuje.
Na jednej tubce się nie skończy, za taką cenę będę często do niego wracać.
Dodatkowo kolor naturalny jest idealny na tę porę roku, żółty, absolutnie nie różowy za co ogromny plus.
Ukryje więc zaczerwienienia i pozwoli cieszyć się nieskazitelną cerą.


A jakie są Wasze odkrycia ?
Pozdrawiam:*

17 komentarzy:

  1. Ten fluid Bielenda chętnie wypróbuję skoro taki dobry jest :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten żel do golenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten fluid matujący jest na liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten podkład z Bielendy, właśnie go używam aktualnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim ostatnim odkryciem jest witaminowy olejek peelingujący Bielenda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety fluidy Bielendy mają dla mnie zbyt ciemne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten fluid w wersji Cover, niestety nawet najjaśniejszy odcień jest dla mnie za ciemny, próbuję go zużyć teraz póki jestem trochę opalona.

    OdpowiedzUsuń
  8. ten żel do golenia jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie ten podkład niestety źle wyglada :(

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie ten podkład za jasny :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten podkład to mój hit, ale Ty to wiesz. Za to bardzo, ale to bardzo zainteresowała mnie maseczka i na pewno się za nią rozejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam ten podkład z Bielendy, ja mam wersję Cover akurat. Znam również ten żel z Joanny, bardzo się polubiłam z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam okazji stosować żadnego z Twoich ulubieńców, ale może kiedyś wypróbuję żel do golenia, niestety maseczka i podkład są nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie,że sprawdził się u Ciebie ten fluid,sama pewnie nie byłabym z niego zadowolona,bo zazwyczaj takie fluidy się u mnie nie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń