NIVEA - IDEALNA PIELĘGNACJA WŁOSÓW

Jakiś czas temu zaczęłam olejować swoje włosy, używam do tego celu oleju kokosowego i widzę efekty.
Nakładam go raz w tygodniu na 3 godziny przed myciem włosów.
Zmieniłam również podstawową pielęgnację i używam duteu Nivea, który daje wspaniałe rezultaty  i tym chcę się z Wami podzielić.
Wiele dziewcząt rekomendowało nowy szampon marki Nivea - REPAIR & TARGETED CARE.
Postanowiłam, że zagości on u mnie i będę go systematycznie używała.

 

Szampon ma perłową konsystencję, ale nie wywołuje łupieżu, jest delikatny.
Pieni się doskonale i wystarczy naprawdę mała ilość, by porządnie oczyścić włosy.
Zapach jest obłędny, mycie tym szamponem to czysta przyjemność.


Skład jest średni, ale nie wymagam cudów od drogeryjnego szamponu.
Najważniejsze, że działa - oczyszcza, wygładza włosy bez obciążania.
Staram się myć je dwukrotnie, osiągam przez to niebywałą jak dla mnie dotychczas objętość, podejrzewam więc, że to szampon się za tym kryje.

Nie zauważyłam jakieś wielkiej regeneracji włosa, dalej wypadają, ale jestem pewna, że to nie od szamponu.
Czas pokaże czy faktycznie działa i pomaga odbudowywać oraz wzmacniać nasze włosy.
Myślę, że produkt daje radę, pięknie pachnie, oczyszcza, nawilża, wygładza włosy, a przy tym jest wydajny i kosztuje niewiele - za butlę 400 ml zapłaciłam 7,50 zł.


O odżywce rozwodzić się nie będę, bo jak wiecie jest to mój absolutny must have, którego używam regularnie i choć czasem testuję nowości zawsze pokornie wracam do tej odżywki.
Zawiera olejek makadamia, który służy moim włosom.
 Ładnie się po niej rozczesują i dobrze wyglądają.
Do tego działa ekspresowo, nakładamy ją na oczyszczone szamponem włosy i spłukujemy.

Jestem bardzo zadowolona z duetu Nivea.
Oba te kosmetyki zawierają w składzie olejek makadamia co przyczynia się do lepszego wyglądu włosów.
Używacie kosmetyków tej marki?
Pozdrawiam:*

15 komentarzy:

  1. Bardzo zainteresowalaś mnie tą odżywka
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie niestety nie sprawdziła się

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam odżywki Nivea, zwłaszcza Long :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo polubiłam serię odbudowującą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie te produkty nie pasują, włosy żle wyglądają :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi niestety te szampony przeciążają włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie najważniejsze,żeby nie obciążał,niby przesuszone rozjaśnianiem a przetłuszczają się u nasady z prędkością światła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Produkty Nivea są bardzo popularne, ale nie stosowałam jeszcze żadnych do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  9. szampon miałam i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie produkty do włosów z Nivea nie do końca odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam szampon do włosów przeciw przetłuszczaniu i efekt był odwrotny do zamierzonego, dlatego mam mały uraz co do szamponów ów firmy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam kiedyś szamponów i odżywek tej marki, ale jakoś nie przekonały mnie do siebie. Może któregoś dnia zechcę sobie przypomnieć ich działanie, na razie zużywam zapasy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger