PROJEKT DENKO

Porcja zużyć, którą dzisiaj przedstawię jest dużo większa niż poprzednim razem, jestem z siebie zadowolona.
Zapraszam na denko, pustaki prezentują się tak


Vianek płyn micelarny z ekstraktem z robinii akacjowej - świetny płyn, który rewelacyjnie radził sobie z demakijażem, na pewno kiedyś jeszcze u mnie zagości, polecam.

Evree różany tonik do twarzy - wspaniały produkt, bardzo wydajny, używanie go było czystą przyjemnością, kupię ponownie.

Fitomed tonik oczyszczający - tani i genialny produkt, wspaniale tonizuje naszą skórę, ciągle wracam do tych toników więc to najlepsze podsumowanie, gorąco polecam.


Plus dla skóry szampon do włosów przetłuszczających się - ziołowy zapach, działanie średnie, szału nie było, ale nic negatywnego nie zauważyłam, nie kupię ponownie.

Joanna żel spray - fantastyczny i tani produkt, który delikatnie bez efektu sklejenia ujarzmiał moje włosy, kupię ponownie.


Świt Pharma antybakteryjny żel do rąk z kolagenem i witaminą E - lubiłam wrzucać go do torebki i używać w awaryjnych sytuacjach, dobrze spełniał swoją rolę, mogę polecić.

Bielenda Algi Morskie mleczny olejek do pielęgnacji ciała nawilżający - bardzo dobry kosmetyk, nawilżał skórę, koił i czynił ją mięciutką, polecam.

Fitomed balsam ziołowy do ciała Lukrecja Gładka - rewelacyjny, delikatny, kojący, nawilżający, regenerujący, jestem zauroczona.

Garnier mineral protection 48 h antyperspirant w kulce - przyjemny, delikatny kwiatowy zapach, średnia ochrona, bardzo kiepska wydajność, lubiłam, ale nie kupię ponownie.

LPM pielęgnujący olejek do ciała z olejkiem arganowym i kwiatem pomarańczy - świetny zapach, działanie ok, wydajność średnia.


Synek zużył pastę Elmex od 1 ząbka do 6 lat - delikatna, przyjemna pasta dla dzieci, polecamy.

Delia 3D lashes mascara - idealnie rozdzielała rzęsy, wydłużała, pogrubiała, do tego była to intensywna czerń, nie osypywała się, dla mnie hit.

Yodeyma Acqua Woman woda toaletowa - ładny, świeży i długotrwały zapach, na lato idealny, polecam.

Oeparol pomadka do ust nawilżająca - bardzo ją lubiłam, dobrze nawilżała, przyjemna zwykła pomadka ochronna.


Carea biedronkowe płatki kosmetyczne - tanie i dobre, polecam.

Isana kremowe mydło mango & pomarańcza - ładny zapach, ale przesuszało dłonie:(

Yodeyma notion woman woda toaletowa - przyjemny świeży zapach, dobra trwałość

drugi zapach adriana -  otulający, ciepły zapach, choć bardziej słodki, co niekoniecznie mi pasuje


Dada chusteczki nawilżane - były bardzo dobre, teraz kupiłam takie same, ale w innym opakowaniu i lipa straszna, te Wam polecam.

Dove kostka myjąca kokosowa - ładny zapach, moi Panowie nie lubią tych kostek, gdyż mówią, że się nie pienią.



Uff.. dobrnęłam do końca, tak jak wyżej wspominałam jestem całkiem zadowolona.
Piszcie czy znacie te produkty i co o nich sądzicie.
Pozdrawiam ciepło*

20 komentarzy:

  1. Na płyn micelarny Vianek mam ogromną ochotę :)
    Ostatnio czytam o nim same pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tonik evree używam od niedawna :) Mleczny olejek z bielendy podobnie - oba już polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego, chyba nic nie miałam :) chętnie wypróbuję micelka Vianek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Różany tonik z Evree używam od kilka dni, jak narazie jest ok. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten olejek z LPM, jestem oczarowana jego zapachem :) Micel z Vianka muszę wypróbować, zbiera wiele bardzo pozytywnych opinii!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zużyć! Chciałabym wypróbować toniku Fitomed oraz tego z Evree :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam żel antybakteryjny, ale wolę inne marki. Chusteczki Dada też znam i bardzo lubię tę wersję, choć o zapachu lawendy. Te z bawełną są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  8. A Ty wiesz, że moje dłonie po tym mydle Isana też były przesuszone. Znam 95% zużytych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo udało Ci się zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. spore denko :) mam teraz tonik różany evree i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie olejek LPM jest na wykończeniu. Akurat nie przepadam za jego zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tonik Fitomed kocham i zużywam litrami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bardzo lubię tonik Fitomedu. W ogóle ich produkty są ciekawe, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę stosunek ceny do jakości.

    OdpowiedzUsuń
  14. też mam ten micelek z Vianka, ale jeszcze czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezłe denko :) Dużo dobrego słyszałam o toniku z Fitomedu :)

    OdpowiedzUsuń