DENKO

Witajcie Kochane, dziś przychodzę ze swoimi zużyciami.
Nie ma tego dużo, ale jestem zadowolona.


Koreańskie płatki pod oczy, dostępne w Biedronce - za cenę 2 złotych nie oczekiwałam cudów, płatki delikatnie nawilżają skórę, pozwalają się zrelaksować - możemy stosować je również na całą twarz

Bielenda Algi Morskie kremowe serum do ciała nawilżające - fajny produkt o ładnym zapachu, dobrze nawilża skórę i poprawia jej elastyczność

Aquafresh miniaturka pasty wybielającej - była ok, mogę polecić

Tesori d'Oriente zapach FIORE DEL DRAGONE - nie powróciłabym już do tego zapachu, na dłuższą metę był męczący, dosyć ciężki, słodki, bardzo trwały

Cztery Pory Roku krem do rąk i paznokci glicerynowy, nawilżający - polecam, ale wolę inne wersje zapachowe, kremy są tanie i godne uwagi

Isana kremowy żel pod prysznic z ekstraktem z jeżyn - stosowałam jako płyn do kąpieli, bardzo ładny zapach:)

Isana żel pod prysznic marakuja i kokos - bardzo rzadki, zapach czuć tylko z opakowania 

Mixa płyn micelarny przeciw przesuszaniu - był ok, ale znam lepsze płyny, które dokładniej i szybciej usuwają makijaż, nie kupię ponownie

Eveline Cosmetics diamentowe serum wyszczuplające - denerwowały mnie drobinki, które było bardzo widać na skórze, efekt chłodzenia fajny na lato, działanie całkiem ok, ale bez rewelacji

Płatki kosmetyczne BE BEAUTY - polecam

Veet krem do depilacji skóry wrażliwej - słabo wydajny, na początku nie radził sobie z usuwaniem włosków, jednak kiedy zostawiłam go na skórze nieco dłużej niż sugeruje producent dawał radę , podobał mi się efekt jedwabiście gładkiej skóry po jego użyciu

Ziaja wazelina kosmetyczna - używałam jej do zabezpieczania skóry przy zabiegu farbowania, była ok.

Tak prezentują się zużycia, znacie produkty, które zdenkowałam ?
Pozdrawiam:*

15 komentarzy:

  1. Mam balsam Eveline i też wkurzają mnie te drobinki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam te płatki z biedronki za zawrotną cenę 2 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z twojego zestawienia znam ten językowy żel pod prysznic oraz krem do rąk z cztery pory roku. Oba produkty bardzo lubię i myślę że są warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś żel pod prysznic z Isany tylko inny zapach

    OdpowiedzUsuń
  5. Isanę i Eveline bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pisałam o płatkach w wersji truskawki i ogórka i oba bardzo polubiłam, natomiast kosmetyki isana unikam jak ognia bo mnie uczulił jeden produkt tak że musiałam to leczyć maściami...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham ten żel marakuja i kokos z Isany, płatki z Bebeauty zagościły i w mojej kosmetyczce na stałe już :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w Eveline drobinek nie widziałam hmm :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś te płatki truskawkowe ;D I mam w zapasie żel z Isany, muszę go w końcu wyciągnąć z zapasów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też już się nazbierało trochę pustych opakowań :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak wiesz, ja bardzo polubiłam ten płyn micelarny. Uwielbiam też płatki BeBauty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię ten krem Veet, niestety jest słabo wydajny i dosyć drogi.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger