ISANA SUMMER FEELINGS ŻEL POD PRYSZNIC Z EKSTRAKTEM Z JEŻYN

Dotąd niespecjalnie przepadałam za żelami pod prysznic Isana, jednak kuszą mnie ładną szatą graficzną i zapachami.
Wrzuciłam więc do koszyka kremowy żel pod prysznic z ekstraktem z jeżyn, który przyznajcie same ma piękne, kolorowe opakowanie:)
Producent troszkę zaszalał używając określenia kremowy, ponieważ wg mnie nie jest to kremowa konsystencja, ale nie to najważniejsze.
Żel zawiera delikatny kompleks pielęgnujący, który pomaga utrzymać prawidłowe nawilżenie skóry, chroniąc przed jej wysuszaniem.
Nie zauważyłam specjalnego działania nawilżającego, ale jest ok,. bo nie przesusza skóry.



Żel ma piękny zapach, wyczuwam owoce leśne, jeśli lubicie słodkie zapachy przypadnie Wam do gustu.
Jest bardzo przyjemny, nie męczący i nie duszący.
Nie bardzo przepadam za używaniem go jako żelu pod prysznic, wolę go stosować jako płyn do kąpieli.
Delikatnie barwi wodę, robi trochę piany, a zapach, który towarzyszy mi podczas kąpieli umila czas spędzony w wannie i pozwala się relaksować.
Przeliczając 300 ml za 2,50 zł i takie doznania warto!!!


Kiedyś na pewno skuszę się na inne warianty, miałam już wersję marakuja z kokosem, ale pachniała tylko z butelki i jako płyn do kąpieli się nie nadawała, bo żel był za rzadki.
W tej wersji jest zdecydowanie lepiej, jeśli chodzi o zapach i konsystencję, która aż tak wodnita nie jest.
Polecam spróbować.

Lubicie te żele ? Jakie wersje zapachowe polecacie ?
Pozdrawiam:*

17 komentarzy:

  1. Nie miałam go :)
    Na razie mam spore zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie ogólnie żele isany, za ta cenę warto skorzystać ;-) sama teraz z polski przywiozłam zapasik ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie nie kuszą przez SLS, niestety nie ta cera :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię wszystkie zapachy żeli Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam wszystkie żele Isana i tę limitowankę też posiadam w swoim zbiorze. Urzekła mnie bardzo właśnie zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłabym go dla tego pięknego zapachu! Ale ostatnio coś mi nie po drodze z Rosmannem ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro ma taki ładny zapach to chyba się na niego skuszę przy kolejnej wizycie w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie miałam żeli Isana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie miałam żelu Isany, ale kiedyś często po nie sięgałam. Niemal wszystkie wersje zapachowe miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam może 2 żele Isana, ale nie zapadły mi w pamięć, choć jeden był kokosowy, a to jeden z moich ulubionych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam go , pachnie przecudownie . Jak na razie nie miałam innych wersji zapachowych .

    OdpowiedzUsuń