JAK MINĄŁ MI SIERPIEŃ ? PRZEGLĄD MIESIĄCA

Zdaję sobie sprawę, że nie wszyscy posiadają konto na instagramie, dlatego postanowiłam przedstawić Wam skrót ostatniego miesiąca.
Zainteresowanych zapraszam.


Nie przepadam za swoimi zdjęciami, ale w sierpniu udało mi się coś wrzucić na profil :)


Niewątpliwym sukcesem końca miesiąca jest fakt, że znacznie ograniczyłam słodycze i np. taka paczka delicji wystarczyła mi na 3 dni, a nie pochłonęłam jej od razu.
Niektórych może to śmieszyć, ale wierzcie, że dla mnie to mega wyczyn.


Skusiłam się na pyszny sok w Biedronce, produkowany w Tychach - dla ciekawostki :)


Małe zakupy ( herbatka mi nie podeszła, ciastka też nie specjalnie,a miały takie ładne opakowanie )


Buty za 19,99 zł rozwaliły system. Deichmann rządzi.


Sierpień to miesiąc moich urodzin, tak prezentował się tort.


Dwa hity miesiąca. Podkład jest niesamowity i tani, a żel Isana pięknie pachnie.


Koniec miesiąca przyniósł mi przepiękną paczkę od Pasieki JuraJskiej.


Ponownie 3 kosmetyki, które przypadły mi do gustu i które chętnie stosowałam w sierpniu.



Ponadto odwiedziliśmy Ustroń i Pszczynę :) , pogoda wyjątkowo nam dopisała.

Obchodziliśmy kolejną rocznicę ślubu, kilka ładnych lat przeminęło:)

Zostałam w końcu Ciocią ( mojemu szwagrowi urodziła się córka ) .

Miesiąc zleciał błyskawicznie. Wrzesień zapowiada się ciekawie, ale zobaczymy jak będzie.

A jak Wam upłynął sierpień? Wypoczęci ?

17 komentarzy:

  1. Też kupiłam sobie ten sok pomarańczowy :D Bardzo fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna paczuszka od pasieki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonale cię rozumiem, gdy słodycze sa w zasięgu mojej ręki - znikają lada chwila, z czego mój mąż nie jest zadowolony i zawsze się denerwuje, że nic mu nie zostawiłam :) Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie kupiłaś ten słoik/kubek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Auchan za 3 zł z groszem:) polecam

      Usuń
    2. To koniecznie muszę się przejść i zobaczyć, od dawna szukam czegoś podobnego :)

      Usuń
  5. Podkład Bielendy faktycznie jest świetny, szkoda tylko, że nie ma jaśniejszego odcienia :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Torcik wygląda smacznie :)
    Za delicjami o dziwo jakoś bardzo nie przepadam :) a żeby Cię pocieszyc, to ja wczoraj po mieczu wciągnęłam prawie całą czekoladę milkę oreo :D
    Ciekawa jestem też tego podkładu z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. paczka od pasieki świetna, lol :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten donaldowy sok jest pyszny. Nie smakuje Ci leśna herbatka z Liptona ? ja ją bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam mydło Isany z tej jeżynowej serii i pachniało bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  10. My też odwiedziliśmy w sierpniu Pszczynę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozumiem cie jeśli chodzi o słodycze , ja również potrafię na raz zjeść całą paczkę ciastek .

    OdpowiedzUsuń