NATURALNE OLEJKI ETERYCZNE OPTIMA PLUS

Cześć. Na początek mała informacja. Zmieniłam nazwę i adres bloga.
Od dziś zapraszam Was do Kobiecych Fascynacji:)

Naturalne olejki eteryczne Optima PLUS to skoncentrowane esencje ekstraktów roślinnych, posiadające właściwości terapeutyczne. Są pozyskiwane w wyniku destylacji z roślin olejkodajnych ( drzew, kwiatów i ziół ).

Na spotkaniu blogerek otrzymałam dwa egzemplarze olejków : miętowy oraz pomarańczowy.
Każdy z nich ma 10 ml pojemności i szklane, ciemne opakowanie. Szata graficzna jest wspaniała, a do tego na opakowaniu mamy informację na co dany olejek działa.
Tak więc pomarańczowy pomoże w walce z bezsennością i stresem, a miętowy sprawdzi się przy stanach zapalnych skóry i migrenie.


Początkowo nie ucieszyłam się z olejku miętowego, bo dotąd nie przepadałam za tym zapachem.
Jednak ku mojemu zaskoczeniu bardzo dobrze się u mnie sprawdza, dodaję go do kąpieli - 3 krople na kąpiel, można dodać  więcej, ale mi tak intensywny zapach wystarczy. Doskonale relaksuje ciało i umysł oraz przeczyszcza zapchany nosek i ułatwia oddychanie.

Moim faworytem zostaje olejek pomarańczowy, uwielbiam używać go do masażu ciała, wystarczą dwie krople na dłoń plus dodatek oleju jaki akurat macie pod ręką i gotowe ( ja łączę go z olejem kokosowym Efektima ). 
Zapach jest wyczuwalny, delikatny, pachnie jak świeże pomarańcze.
Ciało pozostaje odprężone, co z kolei ułatwia zasypianie.

Podsumowując jestem oczarowana tymi produktami, nie sądziłam, że tak polubię te olejki.
Polecam każdej/każdemu z Was:*


Znacie olejki od Optima PLUS ?

15 komentarzy:

  1. Ja olejki polubiłam, ale raczej nie planuję powrotu, bo wolę inne formy aromaterapii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że wcześniej nie spotkałam się z takimi produktami. Jestem ciekawa tych olejków ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są ;)


    Zapraszam do siebie na mały konkurs !
    https://www.facebook.com/interestsandmylife/?ref=aymt_homepage_panel

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek miętowy świetnie się sprawdził u mnie na zatkany nos :)
    Zmiana nazwy na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zmiany;)
    Uwielbiam olejek pomarańczowy głównie z powodu zapachu, natomiast miętowy ze względu na działanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Miętowego jeszcze nie miałam :) Uwielbiam dodawać je do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to chyba dwa moje ulubione zapachy - mięta i wszystko co cytrusowe ;)
    sama zapomniałam o istnieniu olejków, w kominku tylko woski i woski


    zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. olejki same dobro te eteryczne jak i pielęgnacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam świerkowy, świetnie się sprawdza zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam olejki eteryczne, bo dzięki nim można w przyjemny sposób walczyć z różnymi dolegliwościami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jeszcze nigdy nie stosowałam olejków :D jakoś nie po drodze mi do nich :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie stosuję olejków, ale czytajac blogi mam ochotę po niew siegnąć :)
    Dziękuję za odwiedziny, także obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger