POMYSŁ NA PREZENT PASIEKA JURAJSKA

Jakiś czas temu otrzymałam uroczy zestaw od Pasieki JuRajskiej , w którym znalazłam świece i małe miody.
Paczka była pięknie zapakowana, o czym pewnie część z Was przekonała się śledząc mnie na instagramie.
Z całą pewnością przypadnie do gustu niejednej osobie i idealnie nada się na prezent. 


Jak widzicie oprócz świeczek o różnej wysokości są też podgrzewacze ( tealight'y ) z ręcznie wykonanym świecznikiem.
Istne dzieła sztuki, mojej Mamie bardzo się spodobały:)



MIODY


3 urocze słoiczki miodu od razu wywołały uśmiech na mojej twarzy, postanowiłam dowiedzieć się czegoś więcej o każdym rodzaju, który otrzymałam i podzielić się swoją wiedzą.

Miód lipowy ma szczególny wpływ na dolegliwości górnych dróg oddechowych, sprawdzi się w walce z przeziębieniem czy grypą.
Ma dość jasną barwę i jest pyszny.
Możemy dodać  go do herbaty pamiętając, by nie była zbyt gorąca, ponieważ miód traci swoje właściwości lecznicze pod wpływem temperatury.
Podobno smakosze cenią go sobie najbardziej i coś w tym jest, ponieważ skradł nasze podniebienia.


Miód wielokwiat wczesnoletni z dodatkiem spadzi liściastej - odrobinę cierpki w smaku,  ciemniejszy od lipowego.
Znajduje zastosowanie w leczeniu stawów, układu moczowego, chorób dróg żółciowych, wątroby i jelit.

Miód leśny - najbardziej ekologiczny i najzdrowszy rodzaj miodu.
Leczy przeziębienie, wzmacnia organizm w czasie choroby, a także doskonale wpływa na naszą skórę.
To bogate źródło przeciwantyutleniaczy , które działają antynowotworowo.
Wzmacnia układ nerwowy i działa bakteriobójczo.
Zmniejsza szkodliwe działanie używek takich jak kawa czy alkohol.
Co ciekawe może być składnikiem do wypieków i deserów,a  nawet możemy dodać go do dań mięsnych.
Kolor minimalnie ciemniejszy od miodu lipowego.


ŚWIECE

Świece  są ręcznie skręcane z węzy pszczelej, która jest wykonana w 100% z wosku pszczelego. 

Wosk pszczeli ma szerokie zastosowanie w różnych branżach. Dodaje się go do leków, kosmetyków - wynika to z jego leczniczych właściwości.
Świece  jonizują ujemnie powietrze co pomaga przy leczeniu górnych dróg oddechowych, pomaga przy astmie i zapaleniu płuc.

Neutralizują brzydkie zapachy - możemy wykorzystać je kiedy ktoś w domu pali papierosy.

Największą zaletą świec jest fakt, że unieszkodliwiają negatywne promieniowanie urządzeń elektomagnetycznych takich jak komputer czy telewizor.

Ponadto pozwalają nam się zrelaksować i poprawić nastrój po ciężkim dniu, stabilizują ciśnienie krwi.

Mają delikatnie pachnieć miodem, ja jednak tego nie wyczułam:)



Jeśli chodzi o wypalanie się świec, na początku paliły się bardzo równomiernie, potem jednak było trochę gorzej.
Wystarczy , że podłożycie pod świecę talerzyk i nie musicie się obawiać.

Tutaj prezentuje Wam jak świeca wygląda po kilku paleniach.


Koszt takiego zestawu prezentowego to 100 zł. 
Wystarczy tylko określić wartość paczki, a dziewczyny specjalnie na Wasze życzenie ją skomponują.
Ja bardzo ucieszyłam się z paczuszki, zastanawiam się co sądzicie o takim pomyśle na prezent, podoba się ?

Zainteresowanych odsyłam na stronę a w zasadzie profil Pasieki.

11 komentarzy:

  1. Te najwyższe świece są piękne 😁 Zestaw pierwsza klasa i cena calkiem przystępna.
    Miodu akurat mam pod dostatkiem (chrzestny ma swoja pasiekę) ale na taka świecę chętnie bym się skusiła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że dla każdego kto lubi świece i miody zestaw będzie idealny :) choć osobiście znam osoby które nie stosują miodów a świeczki tylko gdy prądu braknie :P tak że pomysł świetny ale nie dla każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pogardziłabym takim prezentem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta świeczka bardzo ładna i ciekawie wykonana :) Płonący plaster miodu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miodki świetne, nie pogardziłabym nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój tata uwielbia miód i przywożę mu go niemal z każdego wyjazdu, w tym roku ma miody mazurskie :) Świeca wygląda ślicznie, miałam kiedyś podobną i na sucho pachniała delikatnie miodem czy woskiem pszczelim.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmmm... Oryginalne, nie powiem! Miód zawsze idealny ;) A teraz, gdy zbliża się jesień pyszna herbata z miodem jest chyba najlepszym pomysłem ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger