LADY SPEED STICK PRO 5 IN 1

Cześć. Przy okazji zakupów w sklepie postanowiłam wrzucić do koszyka antyperspirant Lady Speed Stick, który akurat był w promocji.
Czasu miałam mało, więc odruchowo wzięłam pierwszą lepszą wersję.
Wiele z Was polecało nowe, żelowe wersje.. w domu okazało się, że wybrałam inną - zwykły, klasyczny sztyft.

Antyperspirant ma zapewniać 48 h ochrony przed wilgocią , przykrym zapachem.
Mamy czuć się świeżo i nie mieć żadnych plam na odzieży.


Antyperspirant znajduje się w fioletowym, plastikowym opakowaniu.
Wystarczy, że przekręcimy aplikator na dole i sztyft wychodzi, nie zauważyłam żadnych kłopotów, system nie zacina się i działa bez zarzutu.


Zapach jest fantastyczny, delikatnie kwiatowy.
Ochrona jaką zapewnia antyperspirant jest średnia.
Uważam, że przy osobach borykających się z silną potliwością nie da sobie rady.
W niektóre dni bardzo dobrze mnie chronił, w inne nie radził sobie wcale.
Nie jestem przekonana do antyperspirantów w sztyfcie, być może żelowa formuła bardziej przypadłaby mi do gustu.
Przy tym produkcie na skórze widoczne są białe ślady, co niestety go dyskryminuje.
Z istotnych rzeczy warto wspomnieć, że kosmetyk nie zawiera alkoholu etylowego, nie podrażnia skóry i jest wyjątkowo delikatny.
 Do tego jest bardzo wydajny.
 W regularnej cenie trzeba zapłacić za niego około 10 zł.

Jaką formę antyperspirantu stosujecie ? Stawiacie na kulki, dezodoranty, sztyfty ?

Pozdrawiam:*


8 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś żelową formę.

    OdpowiedzUsuń
  2. To był 2 antyperspirant jaki kupiłam w życiu . Teraz zdecydowanie bardziej wolę formę w sprayu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie teraz chce zużyć to co mam i zacząć inwestować w antyperspiranty bez aluminium i innych dodatków szkodliwych. Zazwyczaj sięgam po kulki ale teraz chce kupić w kamieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię LSS, ale wersje żelowe moim zdaniem są lepsze. Ja najbardziej lubię wariant "pH" choć wersja w kulce tego zapachu nie przypadła mi do gustu ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. jak są widoczne białe plamy, to ja mu od razu podziękuję :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze najbardziej lubiłam kulki, obecnie zakochałam się w kremowym antyperspirancie z Garniera i na dłuższą chwilę przy takiej formie pozostaję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obecnie jestem zadowolona z kulki Rexony, Lady-speed-stick w sztyfcie używałam bardzo dawno temu i nie chcę już wracać.

    OdpowiedzUsuń