MALINOWY KREM - PEELING DO CIAŁA ORGANIC SHOP

Peelingi do ciała bardzo lubię.
Uwielbiam poświęcić kilka chwil podczas wieczornej kąpieli na tę przyjemność.
Preferuję zarówno te z małymi drobinkami jak i te prawdziwe, mocne zdzieraki.

Jakiś czas temu skusiłam się na peeling Organic Shop, marka jest już dostępna w Tesco.
Kosmetyki mają przystępne ceny i przyciągające wzrok opakowania.
Powinnam chyba dodać, że dość fajne, naturalne składy charakteryzują produkty tej marki.


Peeling posiada organiczny ekstrakt z malin i naturalny cukier.
Nie zawiera SLS, parabenów i silikonów.
Kosztował 8,99 zł, opakowanie mieści 250 ml produktu.


Konsystencja jest bardzo gęsta, peeling ma jednolitą dobrze zmieloną strukturę, co sprawia, że dobrze się go nakłada na ciało.
Drobinki cukru są dość spore.
Nie zostawia żadnej tłustej warstwy na ciele, nie osiada też na wannie.


Jeśli chodzi o zapach, jest bardzo przyjazny dla nosa, delikatny, pachnie malinami.
Podoba mi się, ale jestem przyzwyczajona do innego zapachu malin - peeling do ciała marki Fresh&Natural ( mój ulubieniec ) pachnie obłędnie i bardziej prawdziwie.
Ale na pewno jest to przyjemny zapach, zapewniam:)


Peeling mimo dość sporych kryształków cukru nie jest bardzo mocnym zdzierakiem.
Zaliczam go do tych średnich, odrobinę bardziej w stronę mocniejszych.
Pozostawia skórę miękką i gładką, nie podrażnia jej.

Opakowanie jest idealne, posiadam kilka produktów tej marki i dzięki takiemu rozwiązaniu mogę ustawić opakowania jedno na drugie tworząc piramidkę:)

I to tyle, ze swojej strony polecam ten produkt. Widziałam już wersję świąteczną i na pewno ją zakupię.

Znacie tą markę ? Skusicie się na jakiś produkt ?
Pozdrawiam:*

Komentarze

  1. Miałam dwa peelingi już :) teraz testuje już trzeci wariant chyba z bambusa jak dobrze pamiętam :) bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj na pewno go wypróbuję jak tylko wpadnie mi w oko w jakimś hipermarkecie, ciekawe czy jest w Auchan, bo tam często bywam. Mam też ochotę na zakup masek do włosów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena bardzo korzystna ;) ja jeszcze z tej firmy nic nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam peelingi tej marki. Mam jeden o zapachu mango, który niestety zapachowo średnio przypadł mi do gustu, za to z działania i składu jestem jak najbardziej zadowolona. Niebawem zacznę używać wersję na słodko z migdałami, miodem i mlekiem. Pachnie wprost obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale ja lubię mocne zdzieraki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham peeeliinnngiiii ;):) Są idealne ;) każde ...;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam owocowe zapachy peelingow szczególnie jesienią i zimą. Obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam, ale może się skuszę, bo cena jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM