RELACJA ZE SPOTKANIA BLOGEREK W KATOWICACH - 15 10 2016

15 października dzięki Agnieszce mogłam uczestniczyć w niezwykłym spotkaniu blogerek.
Wydarzenie miało miejsce w samym sercu Śląska - Katowicach, w lokalu dobrze mi znanym - Cafe Kattowitz, gdzie można posmakować pysznych deserów i napić się atrakcyjnych drinków bezalkoholowych:)
Miejsce mogę Wam z całego serca polecić, ceny nie są wygórowane, a kawiarnia ma fajny, przytulny klimat.


Spotkanie rozpocząć się miało o godzinie 14 stej, ale ja na miejscu pojawiłam się trochę wcześniej, gdzie czekała na mnie Kasia.


Potem dołączyła Agnieszka i reszta kobietek:)
O 14 stej odwiedzili nas przedstawiciele Bluesky Shellac Nails Polska , którzy wpadli na chwilę zrobić sobie z nami zdjęcie i wręczyć wybrane przez nas upominki.


Następnie nasza koleżanka Gabrysia z bloga http://www.gabi-net.eu/  opowiedziała nam o pielęgnacji skóry po lecie.


15:30 Pani Monika z TianDe rozpoczyna prezentację kolorówki tej marki.
Mało tego możemy skorzystać z wspaniałego zabiegu na dłonie.



Na końcu Beatka wprowadziła nas w świat marki Conte, dla każdej z nas przygotowane były upominki.

Pragnę podziękować Agnieszce za możliwość udziału w tym spotkaniu.
Kochana jesteś wielka, dodatkowo zaskoczyłaś nas wspaniałymi upominkami. O nich opowiem w następnym poście.



Dziękuję każdej z uczestniczek spotkania:

Wszystkie zdjęcia, które zamieściłam pochodzą od uczestniczek spotkania, dziękuję za możliwość wykorzystania ich w relacji:)



Do następnego DZIEWCZYNY !

12 komentarzy:

  1. Ciebie również było bardzo miło znów zobaczyć. Mam nadzieję, do zobaczenia niebawem :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wszystkie wyglądacie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Było jak zawsze rewelacyjnie, żałuję, że byłam z wami tak krótko, ale mam nadzieje, że do szybkiego zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie jesteście śliczne :) świetna relacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sprawa z takimi spotkaniami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są takie spotkania. )

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za prezenty dla moich dzieci. Zaskoczyłaś mnie kompletnie. Musimy się kiedyś na kawę jakąś umówić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co, chciałam sprawić trochę radości:)

      Usuń