TAG LUSTERECZKO POWIEDZ PRZECIE

Całe wieki nie było na moim blogu żadnego tagu.
Dzisiaj nadrabiam i zapraszam na luźny tag Lustereczko powiedz przecie.
Chciałam też gorąco zaprosić Was na http://poradnikbezradnik.blogspot.com/ - bloga, który prowadzi Alicja, z którego zaczerpnęłam pytania.
Przechodząc do rzeczy:

Pytanie nr 1

Jak się czujesz bez makijażu ?

Czuję się odrobinę łyso:)
Potrafię pokazać się bez makijażu i nie mam z tym problemu, ale zwyczajnie czuję, że czegoś mi brakuje.
Najbardziej przeszkadzają mi cienie pod oczami, na cerę nie narzekam:)

Pytanie nr 2

Gdybyś mogła wybrać tylko jeden element makijażu, to co być wybrała ?

Zdecydowanie korektor pod oczy:)

Pytanie nr 3

Z całego świata znikają podkłady do twarzy, możesz zatrzymać tylko jeden , który byś wybrała ?

Moja odpowiedź nikogo nie zdziwi, ostatnio pokochałam tani jak barszcz fluid matujący marki Bielenda. Dla mnie to ideał.

Pytanie nr 4

Czym kierujesz się kupując kosmetyki do makijażu ?

Po pierwsze i najważniejsze ceną - jeśli mnie na coś nie stać to nie kupuję tego, a po drugie prawie zawsze przed zakupem czytam opinie na temat danego kosmetyku w sieci.

Pytanie nr 5

Co Cię bardziej interesuje makijaż czy pielęgnacja ?

Ważniejsza jest pielęgnacja, ale bardziej interesuje mnie makijaż.

Pytanie nr 6

Stoisz przed lustrem bez makijażu, bez ubrania. Kogo w nim widzisz ?

Widzę najlepszą wersję siebie :) 
Nauczyłam się w pełni akceptować siebie i choć nastąpiło to całkiem nie dawno to polecam każdej z Was spojrzeć na siebie przychylnym okiem.

Pytanie nr 7

Jak dbasz o swoje ciało i ile czasu dziennie mu poświęcasz ?

Bardzo lubię się balsamować, używać peelingów, testować nowości.
Czasowo trudno mi określić, jeśli mam mało czasu to uwinę się w 15 minut, bywają dni, że godzina to mało:)

Pytanie nr 8

Wymień 3 produkty jedzeniowe, które spożywasz i które Twoim zdaniem najbardziej dbają o ciało, cerę i włosy ?

- miód 
- banany
- jabłka

Pytanie nr 9

Jak się czujesz po zjedzeniu fast food/słodyczy/chipsów ?

Co tu dużo kryć... świetnie się czuje po słodyczach ( mam lepszy nastrój ) - uwielbiam słodycze 
chipsów - rzadko je jadam
fast food - hmm. wybieram miejsca sprawdzone, wiadomo fast food to fast food, ale przynajmniej wiem, że na drugi dzień nie będę chora ( z reguły zamawiam z lokalnej pizzerii )

Pytanie nr 10

W skali od 1 do 10 na ile uważasz się atrakcyjną ?

Ale pytanie, odpowiem w taki sposób

minimum 5 sobie daję :)


Na końcu zapraszam Was do zabawy i odpowiedzi na pytania w komentarzach, jeśli macie ochotę.
Pozdrawiam ciepło:#

7 komentarzy:

  1. Bardzo podobnych odpowiedzi bym udzieliła szczególnie w 4 i 5.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi, zwłaszcza pkt 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chyba zrobię u siebie ten TAG.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że też zdecydowałaś się na ten TAG ;* odpowiedzi świetne - jesteś kobietą, która zna i kocha siebie! Tak trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne odpowiedzi :) Ja też lubię słodycze, fast foot również czasem zjem, a jak się czuje po zjedzeniu? Dobrze, a przede wszystkim najedzona/pełna :D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę ile można się dowiedzieć o Tobie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie też ważniejsza jest pielęgnacja :) a jeśli chodzi o makijaż to zdecydowanie tusz do rzęs :) jeśli chodzi o dbanie o siebie wszystko zależy od czasu jaki mam nie raz jest to np 1 godzina, czasami cały dzień jak mam wolne a niekiedy szybkie "szuru szuru" 15 minut i do spania :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger