BLUESKY GEL - HYBRYDY

Paznokcie nigdy nie były i raczej nie będą moją bajką.
Czasem wybiorę się do salonu, by były zadbane i miały ładny kolor, ale sama jakoś dużo przy nich nie majstruję, ograniczam się do minimum.
Dziś jednak zapraszam Was na krótki wpis dotyczący hybryd Bluesky Polska, zestaw otrzymałam na spotkaniu blogerek.



W skład zestawu, który otrzymałam wchodzi baza będąca topem - ta w czarnym opakowaniu i lakier hybrydowy.

Opakowania są bardzo solidnie wykonane.



Lakier, który sobie wybrałam ma bardzo delikatny jasnoróżowy kolor ( 80502 )
Znajdziecie go tutaj KLIK, kosztuje 29,99 zł.
Niestety jest prawie przezroczysty i na paznokciu widać tylko sam perłowy połysk, a nie różowy kolorek:(
Mimo nałożenia 3 warstw efekt taki sam.
Nie pokażę niestety jak wygląda na paznokciach.
Dlaczego?
 Niedawno miałam robione paznokcie żelowe,potem przeszłam na hybrydę, kolorek okazał się za delikatny i postawiłam na inny lakier.
Mogę tylko powiedzieć, że nie było żadnego kłopotu przy aplikacji, lakier wyposażony jest w odpowiedniej wielkości pędzelek.

Baza jest produktem godnym polecenia, wpływa na stan paznokci utwardzając je, a do tego przedłuża trwałość lakieru.
Obecną hybrydę mam już 2 tygodnie.

Myślę, że sama sobie jestem winna, bo wybrałam taki jasny kolorek.
Pewnie decydując się na inny odcień nie byłoby problemu i mogłabym pokazać lakier na paznokciach. 
Oglądając kolor na stronie wydawał się bardziej kryjący.
Być może kiedyś będę miała okazję wybrać inny odcień i pokazać go na blogu.

A Wy co macie aktualnie na paznokciach ?
Pozdrawiam ciepło:*







Komentarze

  1. Szkoda, że nie okazał się bardziej kryjący, wtedy byłby kolorem niemal idealnym. Ja wybrałam zupełnie inny odcień i byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor piękny! chciałam podobny własnie ale niestety go nie było. A jasne chyba wszystkie mają do siebie to, że słabo kryją. Miałam na ślubie jasny z Semilaca i też słabo krył.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu słabo napigmentowany lakier. Mam kilka podobnych odcieni, ale przy 3 warstwach każdy kryje idealnie. Coś zatem z tym jest nie tak. Chyba, że to tylko jakaś mgiełka do nakładania na inny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za jasnymi kolorami, bo słabo kryją.

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że po 3 warstwach kolorek jest dalej, bardzo delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam identyczny kolorek hybrydy innej - mało znanej firmy i już jedna warstwa świetnie kryje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten nudziakowy róż jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że ten kolorek dobrze sprawił by się w połączeniu z białym frenczem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny kolor
    szkoda że nie pokazałaś na panokciach
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor mi się podoba, mam podobny innej marki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM