CHRIS COSMETICS PALETA CIENI PURPLE RAIN

Na ostatnim spotkaniu blogerek, w moje ręce wpadła paletka Purple Rain od Chris Cosmetics.
W paletce królują odcienie fioletu, różu, nie zabraknie też klasycznego brązu i cienia bazowego.
Jeśli szukacie małej, zgrabnej i dobrej jakościowo paletki czytajcie dalej.


Paleta profesjonalnych cieni do powiek z lusterkiem Perfect Harmony Palette E style bardzo mi się spodobała.
Już po pierwszym użyciu stwierdziłam, że cienie mają mocną pigmentację i możemy wyczarować nimi piękne makijaże oka.
Największym zaskoczeniem był brak pylenia, nakładając cienie absolutnie nie muszę się martwić czy coś się osypie.
Nie spodziewałam się tak wysokiej jakości...

Opakowanie wykonane jest z plastiku. W środku znajdziemy lusterko.
Koszt paletki to 42,90 zł ( w przeliczeniu jak za 5 dobrych jakościowo cieni nie wychodzi drogo, choć wiadomo co kto lubi - za tą cenę kupimy już paletki z większą ilością cieni jak np. czekoladki MUR )


Cienie bardzo dobrze się utrzymują, są na moich powiekach aż do wieczora w nienaruszonym stanie.
Nie zbierają się w załamaniach, nie blakną, rewelacja...



Jak Wam się podoba ?

14 komentarzy:

  1. Nie używam cieni do powiek ale pomału pomału się przełamuje i chyba musze poszukać czegoś w odcieniach brązu, czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też się ze swoją polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba się ale cieni mam za dużo więc kolejnych nie planuję kupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory ładne choć nie do końca moje :) zdecydowanie wolę brązy, beżowe i złote:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, delikatne kolorki :) Ostatnio zastanawiam się nad zakupem jakiejś ciekawej paletki z delikatnymi kolorami :)

    P.S. obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moim zdaniem cena jest bardzo wygórowana, ale ładne kolory są ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolory, chociaż preferuje cieplejsze odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pigmentacja najlepsza, jak widzę, nie jest. Mnie się nie trafiła żadna z tych palet, ale w sumie dobrze, bo mam tyle innych palet, że i tak pewnie szybko trafiłaby w kąt.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie pigmentacja jest ok, nie mogę narzekać:)

    OdpowiedzUsuń