INDIGO NAILS RECENZJE

Dziś pora na recenzję czterech produktów marki INDIGO.
Wśród nich znajduje się baza, top, lakier do paznokci i oliwka do skórek.
Wszystko prezentuje się bardzo gustownie, buteleczki są szklane i solidne.



Baza w opakowaniu wydaje się być lekko różowawa, jednak na płytce tego zupełnie nie widać.
Ma fajną konsystencję, aplikuje się ją łatwo i szybko, nie zalewa skórek.



Lakier w kolorze czerwieni o nazwie Bloody Mary.
Pomalowałam nim raz paznokcie i poszedł dalej w ręce mojej Mamy.
Niestety w lakierach tej marki nie odpowiadają mi pędzelki, ciężko się nimi maluje.
Choć pewnie jest to zależne od umiejętności , jak wiecie moje są kiepskie:)
Sam kolor jest bardzo ładny i ma dobre krycie, dwie warstwy wystarczą do osiągnięcia pełnego krycia.
Jeśli chodzi o trwałość, u Mamy trzyma się ok.4 dni.





Top coat sprawdził się bardzo dobrze, polubiłam go za to, że nadaje błysku i lakier prezentuje się świetnie.


Oliwka do skórek posiada pipetę, która fajnie dozuje produkt.
Rzeczywiście sprawia, że skórki są miękkie.
Spełnia swoje zadanie, a do tego ślicznie pachnie.
Polecam ten produkt do codziennej pielęgnacji.


Jeśli jesteście zainteresowane szerszym poznaniem produktów, 
zapraszam Was tutaj KLIK.

Jestem zadowolona z produktów tej marki.
Szczególnie polecam bazę i oliwkę.
Pozdrawiam serdecznie:*

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą oliwkę, ma obłędny zapach !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o marce, ale nie miałam jeszcze żadnego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lakier w tym kolorze, przepięknie wygląda na paznokciach. Klasyka w najczystszej postaci. I u mnie długo się trzyma w odróżnieniu do granatu tej samej marki. Top też lubię i znam od długiego już czasu. Oliwka też się u mnie świetnie spisała i do tego ten zapach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Granat u mnie też bardzo kiepsko się trzymał i bardzo się zawiodłam. Jutro maluję tą soczystą czerwienią i zobaczymy czy będzie lepiej.

      Usuń
  4. kolor ładny, ale u mnie bardzo szybko się ścierają ich lakiery. Za to top uwielbiam ;) Jednak najbardziej z indigo lubię bazę proteinową i syrenki ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Oliwka jest na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest ten czerwony lakier.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oliwka czeka u mnie jeszcze na testy, a lakiery mają u mnie różną trwałość.

    OdpowiedzUsuń