MGIEŁKA DO CIAŁA WHITE SWAN BODY MIST - EXOTIC MANGO

Dzięki spotkaniu blogerek, w którym brałam udział 
miałam okazję poznać mgiełkę do ciała o zapachu mango.
Wcześniej widziałam te mgiełki w Biedronce,
 za 200 ml trzeba było zapłacić około 15 złotych.
Ucieszyłam się, że trafiła mi się taka egzotyczna wersja 
spośród wielu wariantów do wyboru.

Sama buteleczka prezentuje się ładnie
 i wygląda dość solidnie.
Na pierwszym miejscu w składzie mamy alkohol.


MOJA OPINIA:
Zacznę od najważniejszego, czyli zapachu. 
Mgiełka ma bardzo słodki zapach,
 rzeczywiście niemal od razu wyczuć możemy mango.
Zalecam jedno psiknięcie, bo jest naprawdę słodko:)
Myślę, że dla amatorek słodkich, owocowych zapachów będzie idealna.
Jej wydajność oceniam na bardzo dobrą.
Trwałość jest kolejną zaletą, podobnie jak cena.
 Za takie pieniążki otrzymujemy dość fajny produkt.
Trzeba tylko zastanowić się na jaki zapach postawić, 
wybierać możecie od typowo słodkich
 owocowych czy też kwiatowych po orzeźwiającą zieloną herbatę.

Pozdrawiam Was serdecznie:*

12 komentarzy:

  1. użyłam jej póki co raz i stwierdzam, że jest fajna, ale chyba sprawdzi się bardziej na lato więc ją odstawię i będzie czekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja trochę już zużyłam, ale reszta poczeka na sezon letni:)

      Usuń
  2. Gdzieś je wąchałam i niekoniecznie mi się podobał zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie odrobinę za słodki, dlatego psikam w małej ilości:)

      Usuń
  3. Mój poszedł dalej w świat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obawiam się, że zapach byłby dla mnie za słodki.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja będę w biedronce to chętnie powącham inne warianty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj słodkie zapachy uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń