NOWOŚCI KOSMETYCZNE

Ostatnio w moje ręce trafiło kilka nowości kosmetycznych.
Pierwszą z nich są nowe wody kwiatowe DAGMAR  od ŚWIT PHARMA.
Ten kto śledzi mnie na instagramie widział pewnie jak pięknie przyszły spakowane.


Dostałam trzy warianty, każda woda ma pojemność 50 ml.
Przyznam, że opakowania mają bardzo ładne, flakony też niczego sobie.


Jakie są pierwsze wrażenia?
Wody są delikatne, kwiatowe.
Niestety dla mnie zapachy są za proste, nie urzekły mnie i pewnie powędrują dalej do rodzinki.
Do tego wszystkiego trwałość jest bardzo kiepska.
Szkoda, bo dobrze się zapowiadały.



Kolejną nowością były dwie maski od EFEKTIMA.
Maska - skarpeta do stóp PEDI -SPA i maska rękawica do dłoni MANI - SPA.
Najbardziej przeszkadzał mi zapach obu masek.
Działanie było przeciętne, odrobinę bardziej przekonała mnie maska do dłoni.


Podkład Catrice udało mi się wreszcie dorwać w jednej z internetowych drogerii.
Póki co nie będę zdradzać jak się sprawdza, oczekujcie recenzji.



Ciekawa jestem czy znacie produkty, które pokazałam.
Koniecznie piszcie jakie macie zdanie na ich temat.
Pozdrawiam Was serdecznie:*

7 komentarzy:

  1. Wody perfumowane miałam okazje poznać, ale się nie zgodziłam -widzę, że chyba dobrze :D Maski znam, a podkład mnie bardzo ciekawi, tym bardziej, że dużo o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkład catrice chcę wypróbować niestety nie mogę go dorwać :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkład u mnie okazał się hitem, maski niestety nie ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również po długich i wytrwałych poszukiwaniach udało się dorwać ten podkład.

    OdpowiedzUsuń
  5. o podkładzie słyszałam wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  6. O podkładzie już słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam ochotę na ten podkład, ale ciężko go kupić.

    OdpowiedzUsuń