RÓŻANY PŁYN MICELARNY EVREE

Markę Evree polubiłam za krem do twarzy MAGIC ROSE, olejek i tonik z tej samej linii.
Sięgając po płyn micelarny miałam niemal pewność, że wybór będzie zadowalający...
Mówiąc krótko - produkt całkowicie mnie rozczarował, jeśli macie ochotę przeczytać dlaczego zapraszam Was dalej:)


Opakowanie:
plastikowa butelka zamykana na klik, niestety zamknięcie nie wytrzymało próby czasu i już odpadło:)

Zapach:
rzeczywiście różany, jednak dla mnie zbyt intensywny, znacznie bardziej wyczuwalny niż w kremie do twarzy czy też toniku

Cena:
chyba troszkę wygórowana
za 300 ml zapłaciłam 15 zł

Skład:
niby ma być dobrze jak na markę Evree przystało, ale jakoś długo....


Działanie:
Płyn okazał się totalną porażką. Przede wszystkim bardzo słabo radzi sobie ze zmywaniem makijażu.
Nie wiem ile trzeba zużyć wacików, aby wreszcie naszym oczom ukazał się biały wacik bez zanieczyszczeń. Próbowałam i nic..Dobrze, że zmywam makijaż w kilku etapach, bo inaczej byłabym niedoczyszczona:(
Jeśli przypadkiem dostanie się do oka wywołuje podrażnienie, oczy szczypią niemiłosiernie.
Sam tusz zmywa słabo, nie ważne ile będziemy trzymać i dociskać wacik i tak wszystkiego nie ściągnie.
Do tego ten mocny, różany zapach - jestem na nie.
Dla mnie to zdecydowanie za drogi i kiepski produkt...

Miałyście ten płyn ? Jak sprawdził się u Was?
Pozdrawiam:*

9 komentarzy:

  1. Czytałam o nim bardzo różne opinie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego kosmetyku ale to chyba dobrze, bo jego skład skutecznie mnie do niego zniechęcił.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze go nie miałam, ale lubię czyste wody różane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uu szkoda, jesteś chyba pierwszą osobą u której czytam taką opinię, Ja osobiście go nie miałam więc nie wiem jaki jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo o nim słyszałam ;) ale nie mialam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro nie radzi sobie z demakijażem, to słabo. Mam tak z płynem micelarnym od Garniera tym z olejkiem, katastrofa :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go, ale i nigdy mnie nie kusił.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jego jeszcze nie mialam, ale jak slabo zmywa to nie kupie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na tę markę skład jest bardzo rozczarowujący. Co tu robi donor formaldehydu jako konserwant?

    OdpowiedzUsuń