BIELENDA KREM MASKA DO DŁONI

Firmę Bielenda bardzo lubię. Mam kilka perełek tej marki i odkrywam nowe.
Dziś jedna z nich : krem maska dla przesuszonych dłoni z 10% stężeniem masła shea.


Produkt mieści się w plastikowej tubce.
Pojemność 75 ml, cena promocyjna w jakiej kupiłam krem to 3,99 zł, a regularna 4,99 zł.
Dostępny np. w drogerii Rossmann.

Krem z serii COMFORT + ma wg producenta ultra bogatą formułę, skutecznie regeneruje i odnawia naskórek, a także przywraca miękkość i gładkość dłoniom.


Konsystencja treściwa, ale bardzo szybko się wchłania.
Krem jest niesamowicie wydajny, już niewielka wystarcza, by zapewnić dłoniom komfort.
Zapach przyjemny, otulający co jest kolejnym atutem.
Działanie fantastyczne, dłonie są nawilżone, odżywione i zmiękczone.
Skład świetny, oprócz wysokiego 10% stężenia masła shea mamy naturalny olej migdałowy, 
d-panthenol, kwas mlekowy.



Atrakcyjna cena i fenomenalne działanie najlepiej opisują ten krem.
Polecam gorąco i cieszę się, że dzięki

Znacie ten krem? 
Pozdrawiam:*

Komentarze

  1. Nie znam go kompletnie :) u mnie krem bardzo rzadko gości na rękach :P nie mam wymagającej skóry dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Aneczka niedobrze. Krem musi być przynajmniej raz dziennie tzn. wieczorem ;) proszę to sobie zapamiętać i zastosować w życiu codziennym ;) buziaki!

      Usuń
    2. AA to jak smaruje ciało to nadmiar daję na ręce :D

      Usuń
  2. Nie miałam go, teraz zużywam ziajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana cieszę się, że ten krem-maska przypadł Ci do gustu ;) Ja dzięki Tobie (dzięki za cynk cenowy ;p) mam kolejne 2 wersje ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. mam zapas kremów, ale kiedy się skończy wypróbuję ten :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam z tej serii do stóp, muszę spróbować do rąk :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. To o tym kremie wspominałaś w komentarzu :) Jak zużyję zapasy, to z przyjemnością się z nim zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam, ale jak tylko moje zapasy zużyję, chętnie skuszę się na ten ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM