CATRICE HD LIQUID COVERAGE FOUNDATION - RECENZJA

Witam Was w Nowym 2017 Roku!!!
Obiecałam recenzję nowego podkładu Catrice, 
więc właśnie od niej rozpocznę
 kolejny rok blogowego życia:)

Mój kolor to  010 light beige.
Producent pisze:
Ultra lekka płynna formuła gwarantuje intensywne krycie
 przy zachowaniu naturalnego wyglądu
 bez efektu maski.
Podkład jest bardzo trwały ,
 wygładza cerę, dając efekt HD,
 przez co jest idealny do sesji fotograficznych.


Podkład umieszczony został w solidnej,
 szklanej buteleczce z pipetką.
Przyznam, że nie jest to moja ulubiona forma aplikacji.
Zapłaciłam za niego ponad 30 zł, 
ale możecie znaleźć go troszkę taniej.


Produkt ma dość rzadką, lejącą konsystencję.
Odcień, który wybrałam ( 010 )
 ma żółte tony i jest średnio jasny, 
dla bladziochów będzie za ciemny.


MOJA OPINIA:
Podkład bardzo polubiłam.
Przy jednej warstwie wygląda na twarzy idealnie , 
bardzo dobrze się wtapia, nie mam nowy o masce.
Przy kolejnych warstwach niestety widać,
 że kolor jest za ciemny.
Polecam umiar, im mniej tym lepiej.
Dobrze współgra z pędzlami, 
nie mniej jednak ja uwielbiam nakładać go palcami.
Musicie tylko uważać i pracować z nim dość szybko,
 ponieważ zastyga.
Trwałość i krycie to cechy, które sprawiają,
 że podkład wart jest poznania.
Utrzymuje się w nienaruszonym stanie do końca dnia.
Pamiętajcie tylko, aby dobrze nawilżyć cerę,
 ponieważ podkład może lekko wysuszać skórę.


Na zdjęciu jedna warstwa podkładu.


Generalnie uważam, że takie pieniądze
 podkład jest świetnym produktem.
Krycie i trwałość są naprawdę zaskakujące.
Polecam wypróbować.
Pozdrawiam:*

14 komentarzy:

  1. Chciałabym go w końcu dorwać ;) jedynie macałam tester i nie wiem który kolor.. 10 za jasna a 40 za różowa i może 30 byłby dobry

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem bardzo zadowolona z tego podkładu. Po nim mam taką gładką cerę, która wygląda na... taką zdrową! :) Też nie przepadam za tą pipetą i denerwuje mnie, że tak szybko zastyga ten podkład, ale biorąc pod uwagę efekt jaki dzięki nim uzyskuję, zapominam o tych wadach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście fajnie wygładza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go, udało mi się go upolować tuż po dostawie w jednej z internetowych drogerii, ale jeszcze czeka aż zużyje Revlon ColorStay.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie stosowałam nigdy tego kosmetyku, ale czytałam o nim dobre opinie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też go mam zamiar w końcu kupić, ale jeszcze nie wzięłam się za polowania. Muszę też najpierw iść stacjonarnie sprawdzić kolor jaki mi będzie odpowiadał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie kiedyś wypróbuję, póki co mam spore zapasy podkładów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam i bardzo lubię, niedługo też o nim napisze 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusi mnie od dłuższego czasu, ale jakos nie mogę się zdecydować :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie nie kusi ze względu na ciemne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger