EQUILIBRA DERMO-OIL MULTI-ACTIVE

Dziś chciałabym przedstawić Wam olejek do pielęgnacji ciała i twarzy marki EQUILIBRA.
Produkt możemy stosować przy zwalczaniu i zapobieganiu problemów skórnych typu:
rozstępy, blizny, zmarszczki, przebarwienia czy też sucha, odwodniona skóra.
W 99 % olejek składa się z naturalnych składników. Nie zawiera parabenów, parafiny, olejów mineralnych, kompozycja zapachowa także bez alergenów.


Kartonowe opakowanie z wszystkimi istotnymi informacjami.


Buteleczka o pojemności 50 ml, plastikowa, idealna na wyjazdy.
Dozowanie to sama przyjemność.


W składzie m.in. olejek arganowy, migdałowy, z pestek winogron.
Dla mnie bomba.



Moja opinia:

Olejek to świetny produkt o dobrym składzie.
Możemy stosować go na twarz,  ja jednak używałam wyłącznie do ciała.
Ma delikatny, przyjemny zapach, bardzo odprężający.
Konsystencja jak na olejek zaskakująco lekka, szybko się wchłania.
Skóra po regularnym stosowaniu tego kosmetyku jest zregenerowana, nawilżona i odżywiona.
Nie sprawił, że rozstępy są mniej widoczne, ale w tej kwestii nie liczyłam na cud.
Na pewno zauważyłam działanie wygładzające.
Ponadto skóra jest napięta i wydaje się być bardziej jędrna.
Ze swojej strony gorąco polecam ten olejek, choć pojemność mała to rezultaty naprawdę przyjemne.
Produkt znajdziecie TU KLIK, 50 ml to koszt 29,99 zł .

Znacie ten olejek ? 
Pozdrawiam:*


Komentarze

  1. Choć nie lubię olejków, ten, podobnie jak ujędrniający z Eveline, fajnie się u mnie sprawdził. No i ma świetny skład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło Kasiu, że w kwestii tych dwóch olejków mamy podobną opinię:):)

      Usuń
  2. Jakoś nie do końca do mnie przemawia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dwie próbki tego olejku,tzn,już jedną,bo drugą zużyłam :D Olejek jest świetny,ładnie pachnie i cudownie koi,warto by się było skusić na całą flachę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcze go nie stosowałam i pewnie troszkę musi jeszcze odczekać w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam olejki do pielęgnacji ciała, włosów jak i twarzy, ten znam i również lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go ale po twojej recenzji jestem skuszona :) uwielbiam takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę ten olejek.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM