FA COCONUT WATER ŻEL POD PRYSZNIC

Żele pod prysznic marki Fa zna chyba każda z nas. Dziś opowiem Wam o żelu Coconut Water z naturalnym ekstraktem z kokosa.
Żel ma 250 ml pojemności i kosztuje około 5 zł.
Dostaniecie go praktycznie wszędzie, czy to w drogerii czy w supermarkecie.
Zapach idealny na lato, bardzo lekki. Choć ja mogłabym stosować go niezależnie od pory roku, bo jestem zwolenniczką  świeżych, nie męczących zapachów.
Żel jest średnio gęsty i choć nie jest kremowy to wystarczająco się pieni w  kontakcie z wodą.
Kosmetyk robi to co powinien - dobrze myje, nie przesusza skóry, nie powoduje podrażnień i do tego ładnie pachnie.
Polecam jeśli lubicie świeże i lekkie zapachy.
Pozdrawiam:*

5 komentarzy:

  1. Mój jeszcze czeka na swoją kolej i raczej zbyt prędko się nie doczeka, bo mam otwartych chyba z 8 żeli pod prysznic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha u mnie jest podobnie :D zawsze muszę mieć otwartych kilka zapachów bo nigdy nie wiem na jaki będę miała ochotę :)

      Usuń
    2. U mnie to raczej wynika ze zobowiązań recenzenckich :(

      Usuń
  2. ja za kokosowymi zapachami nie przepadam, ale już gdzieś czytałam, że to fajny żel. Jednak gdy poznałam zapach to jednak mnie nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałam od nich żeli :) czytając jeszcze komentarze mi udaje się mieć otwarty 1 max 2 produkty do mycia :) teraz zużywam zapasy i dobrze mi idzie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger