INDIGO SERUM DO PAZNOKCI I SKÓREK Z MIRRĄ

Muszę regularnie dbać o skórki wokół paznokci. Z pomocą przyszedł mi produkt marki INDIGO NAILS, a dokładniej serum z mirrą.
Nie będę ukrywać, że pokochałam je od pierwszego użycia.


Kartonowe opakowanie, a w nim pisak wyposażony w pędzelek.
 Przekręcamy u góry i produkt się wydobywa.
Proste i wygodne rozwiązanie, które sprawia, że mamy ochotę często aplikować serum.
Tutaj mała rada: wystarczy przekręcić raz, ja przekręcałam więcej
 i  aplikowałam za dużo oliwki, którą musiałam potem wmasowywać w dłonie. Niestety wpłynęło to na wydajność produktu, ale co ja poradzę na to, że lubię na bogato:/


Skład jest świetny, godny uwagi, nie znajdziecie parafiny 
czy gliceryny, za to naturalne oleje.
Serum nie pachnie, co jak na markę,
 która słynie z pięknych zapachów troszkę mnie rozczarowało, 
ale co tam liczy się działanie.
Oliwka robi wszystko to co powinna: odżywia, nawilża , zmiękcza skórki wokół paznokcia.
Pozbyłam się zadziorków odkąd regularnie używam tego serum.
Cena : 2,5 ml kosztuje 19 zł , dostępne TU KLIK.
Zapewniam Was, że to serum jest warte każdej złotówki.


Używałyście tego produktu, co o nim sądzicie?
Pozdrawiam:*

9 komentarzy:

  1. też je zaczęłam niedawno stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma bardzo fajny i wygodny aplikator :) szkoda że nie ma żadnego zapachu ale najważniejsze że działa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pokochałam ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam w zapasach, muszą ją w końcu otworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również bardzo polubiłam to serum, choć dozowanie jest dość trudne. Czasem oliwki aplikuje się za mało, a czasem za dużo. Ale działanie i skład są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  6. tez ja lubię, a najgorsze jest to, ze gdzieś mi się zagubiła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie strasznie przypomina mi korektor z Loreala.Nigdy go nie miałam .

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, do skórek używam masła shea lub olejku kokosowego :)

    OdpowiedzUsuń