KOSMETYKI CD RECENZJA

Witam w Was w piątek trzynastego:)
Zapraszam na recenzję kilku produktów marki CD,
 która dla mnie jest nowością.
Cieszę się, że mogłam wypróbować te kosmetyki
 i wyrobić sobie na ich temat opinie.



DEZODORANT ROLL ON HAPPY KWIAT POMARAŃCZY

Wersja zapachowa, którą otrzymałam jest świetna.
Zapach jest subtelny, ale wyczuwalny.
Buteleczka wykonana ze szkła, bardzo przyjemna dla oka:)
Produkt ma zapewniać 24 godzinne uczucie świeżości...
Niestety nie mogę się z tym zgodzić.
Ochrona co tu dużo mówić jest kiepska, odświeżenie owszem jest, ale na kilka godzin.
Wobec tego nie jest to mój ulubieniec z całej czwórki.

DEO ATOMIZER HAPPY KWIAT POMARAŃCZY

Podobnie jak w wersji kulkowej zapach jest ładny.
Buteleczka solidna, szklana.
Ochrona słaba, u mnie produkt nie zdał egzaminu.
Jednak zgadzam się z producentem, że  nie zostawia białych śladów.

DEZODORANT SPRAY HAPPY KWIAT POMARAŃCZY

To mój faworyt z całej czwórki.
Ładnie pachnie, zapach długo się utrzymuje.
Chroni kilka dobrych godzin, niestety na pewno nie 24.
Również nie zostawia śladów.


PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ CALENDULA

Zapach nagietka kompletnie nie trafił w mój gust.
Do tego jest bardzo intensywny, co strasznie drażni mnie w tego typu produkcie.
Wykorzystuje go do mycia pędzli i w tej roli radzi sobie świetnie.

Moja przygoda z kosmetykami CD dobiegła końca.
Sama raczej nie zdecyduję się na ich zakup.
Pomarańczowa seria pachnie ładnie, ale gorzej z działaniem.
Polecić mogę tylko dezodorant.

Znacie kosmetyki tej marki?
Jakie macie zdanie na ich temat?
Pozdrawiam:*

Komentarze

  1. Nie miałam ich ale w sumie to nigdy mnie nie kusiły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm firmę znam długo jak jej jeszcze w PL nie było. Lubię ich klasyczne mydełko za zapach, miałam też deo ale nasza przygoda była jednorazowa ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje wersje o zapachu lilii wodnej też nie spełniły ani obietnic producenta ani moich oczekiwań. Również nie będę kontynuować tej przygody.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 3 produkty z tej firmy ale jak dla mnie,wszyskie przeciętne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kosmetyki CD, ale inną wersję zapachową.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM