SHEFOOT KOJĄCY ŻEL NA ZMĘCZONE NOGI I STOPY

Kosmetyki marki SheFoot są mi już znane. 
Kiedy po raz kolejny otrzymałam możliwość 
wybrania sobie produktu do przetestowania
 padło na kojący żel do zmęczonych nóg i stóp.
 Kosmetyk wg producenta ma chłodzić i odprężać, 
zmniejszać obrzęk i uczucie zmęczenia ,
a ponadto pobudzać krążenie.
Zawiera glicerynę, panthenol, wyciąg z kasztanowca,
 diosminę, hesperydynę i menthol.
Na tubce znajdziemy informację, 
że żel ma przyjemny zapach, wchłania się szybko i całkowicie,
 a także nie pozostawia lepkich śladów.
 Jak to wszystko ma się do rzeczywistości ?
 Zapraszam dalej...


Pojemność 100 ml. 
Koszt 18,90 zł.
Dostępny TUTAJ KLIK
Skład widoczny poniżej, dla zainteresowanych.


Tubka z plastiku z zamknięciem typu klik.
 Zarówno na kartoniku jak i na tubce
 z tyłu wypisane wszystkie najważniejsze informacje.
 Żel wystarczy wmasować w stopy i łydki, 
możemy stosować go kilka razy dziennie.


Konsystencja lekka, szybko się wchłania.
 Niestety nie mogę zgodzić się z producentem, 
że nie pozostawia lepkich śladów. 
Wystarczy jednak odczekać kilka minut
 i lepkość zniknie.
Zapach jest intensywny, ale przyjemny, 
odrobinę czuć mentol.


Działaniem jestem pozytywnie zaskoczona.
 Żel stosuję raz dziennie wieczorem 
i rzeczywiście moje nogi są lżejsze.
 Produkt delikatnie chłodzi, 
więc idealnie nada się na okres letni,
 kiedy problemy z opuchniętymi nogami 
są jeszcze bardziej dotkliwe. 
Zauważyłam również, że nie mam problemu 
zimnych stóp w ciągu dnia odkąd używam żelu.
 Dlatego polecam Wam ten specyfik,
 jeśli akurat borykacie się z obrzękami nóg
 lub wasze stopy potrzebują ulgi po ciężkim dniu.

Produkt otrzymałam na spotkaniu blogerek.
 Fakt, że otrzymałam go za darmo
 nie wpłynął na moją opinię na jego temat. 
Pozdrawiam:*

11 komentarzy:

  1. Taki produkt mi jeszcze nie potrzebny ,ale będę pamiętała o nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed Świętami, to chętnie bym go poużywała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też go mam ale póki co czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie czeka na lato, bo wtedy mam problemy z opuchlizną stóp.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej firmy jeszcze nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam detramax i póki co nie zmieniam go :)

    OdpowiedzUsuń
  7. markę znam i lubię, ale tego żelu akurat nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo czytałam o tej marce, ale sama niczego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam problemu z ciężkimi nogami ale z zimnymi stopami już tak ,ciekawe czy pomógłby mi na ten problem .

    OdpowiedzUsuń
  10. przydałby mi się teraz taki ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger