WIZYTA W HELFY KATOWICE

Sklep Helfy znałam jedynie ze słyszenia. 
W październiku odbyło się oficjalne otwarcie sklepu
 w Katowicach przy ulicy Młyńskiej 17
 ( obok Galerii Katowickiej ), niestety nie mogłam się tam wtedy pojawić.
Nadrobiłam dopiero wczoraj, 
o moich wrażeniach poczytacie dalej.


W sklepie znajdziecie mnóstwo naturalnych kosmetyków, zdrowego jedzenia, są nawet środki czyszczące.
Jest przytulnie, atmosfera idealna do zwiedzania i odkrywania nowych perełek.
Do tego obsługa bardzo kompetentna i miła.






Obecnie sklep przygotował godną uwagi promocję:
Happy Hours - między godz. 11.00 a 13.00 wszystkie produkty w sklepie są 10% tańsze:)

Dodatkowo swoje zamówienie możecie złożyć TU KLIK, a odebrać osobiście w sklepie na Młyńskiej. Myślę, że to spore udogodnienie dla zabieganych osób.



Tak jak wcześniej pisałam Helfy to nie tylko kosmetyki, ale i zdrowa żywność.




Herbatki :)


Produkty do czyszczenia marki Yope.




Nie obyło się bez zakupów.
Przyznam, że wybór jest ogromny i robi wrażenie.
Spodziewajcie się recenzji, maseczka była już w użyciu i po pierwszej aplikacji przepadłam.


W sklepie Helfy założyłam kartę stałego klienta.
Każde wydane 50 zł to jedna naklejka.
Jeśli zbierzecie ich 10 odbieracie aż 15% rabatu na kolejne zakupy.

Ja już wiem, że do Helfy na pewno jeszcze zawitam - przystępne ceny, miła atmosfera, szeroki asortyment, a do tego w sąsiedztwie bistro Bujna ( gdzie zostawiłam męża ) sprawiają, że miejsce odbieram pozytywnie i mogę je polecić.

Znacie Helfy ?

9 komentarzy:

  1. Słyszałam o Helfy,nawet mamy w Krakowie sklep,ale jeszcze w nim nie byłam,muszę zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam wczoraj ale mały mają wybór, lepszy pigment i drogerie polskie koło Floriańskiej :)

      Usuń
  2. Nie znam tego sklepu, chętnie zajrzę jak gdzieś w pobliżu otwarzą placówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten sklep i gdy tylko mogę tam wpadam. Po urlopie zawitam tam po wcierkę z Vianka - mam nadzieję, że nikt mi jej nie wykupi ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie ciekawi mnie ta maseczka do twarzy z Lass i z pewnością jak zużyję zapasy to się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak będę w Katowicach odwiedzę ten sklep, bo świetny jest i również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam i naprawdę bardzo fajny sklep :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie dużo mniejszy wybór z ciekawości byłam wczoraj :P

    OdpowiedzUsuń
  8. we Wrocławiu też mamy Helfy, ale jeszcze tam nie byłam...

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger