DABUR KOSMETYCZNA WODA RÓŻANA

Cześć!
Dziś zapraszam Was na recenzję kosmetycznej wody różanej Dabur.


Woda różana otrzymywana z świeżych płatków różanych. Jest znana i ceniona ze swoich właściwości pielęgnacyjnych:odświeża, tonizuje i nawilża skórę. Regeneruje skórę wrażliwą, przesuszoną ze skłonnościami do pękających naczynek. Codzienne stosowanie wody różanej powoduje, że skóra staje się elastyczna, promienna i jedwabiście gładka. Posiada piękny, naturalny zapach.


Produkt zamknięty w szklanej butelce o pojemności 250 ml. Z tyłu na opakowaniu znajdziemy naklejkę, gdzie mamy wypisane wszystkie istotne informacje w języku polskim.
Woda różana posiada niezwykle przyjemny, lekko różany zapach.


Produkt wspaniale odświeża i tonizuje skórę. Ładnie koi, łagodzi i wspomaga regenerację skóry.
Kosmetyczna woda różana to moje wielkie odkrycie, używam jej regularnie dwa razy dziennie jako toniku. Oczywiście woda znajdzie także zastosowanie jako dodatek do maseczek i glinek.

Cena 8,90 zł/250 ml , dostępność HELFY ( KLIK ).
Używacie wód różanych? Do czego je stosujecie?
Pozdrawiam serdecznie i życzę udanej niedzieli:)

16 komentarzy:

  1. Lubię:) Nie tą konkretnie, ale miałam z KTC i była fajna jako tonik. Teraz mam wodę różaną z Bielendy i też jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie używam, moze powinnam zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię wody różane i tą chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę w końcu jakąś zakupić, ale najpierw zagłębię się w temat!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka lat temu miałam tą wodę różaną :) Lubiłam ją i chętnie do niej wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już testowałam z dwóch firmy wody różane i zdecydowanie jestem ich fanką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię wody różane i regularnie używam ich w domu oraz pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja często kupuję skompresowane maski materiałowe i je moczę w wodzie różanej i daję na 15 min na twarz :) skóra później jest świetna i idealnie przygotowana pod krem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wody różane używam jako tonik do twarzy :) Niestety moja mnie przesusza, więc stosuję średnio raz-dwa razy na tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba uważać na składy wód różanych - niektóre mogą być na bazie alkoholu. Przynajmniej kiedyś mi się tak obiło o uszy

      Usuń
  10. Nie przepadam za wodą różana, drażni mnie jej zapach. Co ciekawe perfumy na bazie olejku z róży bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej! Chętnie bym ją wypróbowała!
    Zapraszam do siebie na urodzinowe rozdanie - do zgarnięcia zestawy kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z całego serca polecam hydrolat różany z Bioline! Cudowny!

    OdpowiedzUsuń