INDIGO POP SUGAR BALSAM DO CIAŁA

Uwielbiam testować wszelkiego rodzaju balsamy czy też masła do ciała.
Marka Indigo ma w swojej ofercie balsam do ciała 
POP SUGAR, o którym co nieco opowiem.
Balsam znajduje się w plastikowej buteleczce z pompką. Jak się później okazało jest to bardzo niepraktyczne rozwiązanie, bowiem ciężko wydobyć produkt do samego końca. Na szczęście od czego ma się męża:)
Pojemność 100 ml cena 19 zł.
Balsam ma bardzo słodki, cukierkowy zapach. Sprawdzi się u osób, które lubią mocne wonie.
 Mi odpowiada, cieszę się, że trafiłam na mniejszą pojemność, bo zapach się nie nudzi.
Wchłania się bardzo szybko, ma lekką konsystencję.
Jeśli chodzi o działanie : produkt nawilża skórę, ale nie zauważyłam, żeby robił coś więcej.
Niemniej jest to fajny kosmetyk, który wykończyłam z przyjemnością.
Przez swój intensywny zapach był miłą odskocznią od codzienności.
Polecam.

Lubicie słodkie zapachy w produktach do ciała?
Pozdrawiam:*

9 komentarzy:

  1. Lubię :) ale podobają mi się też owocowe nutki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam ich produkty za te zapachy zarówno kremy i balsamy :) miałam tak ogromną ilość próbek że miałam je na bardzo długo ( ogólnie nienawidzę próbek i saszetek do rozcinsnia ) ale te zużyłam z czystą przyjemnością. Nie pamiętam czy miałam akurat tą wersję bo miałam tam taki mix że i tak wszystkie były fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy nic od nich

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszę o tym balsamie po raz pierwszy, ale czuję się zaintrygowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam go, ale bardzo oszczędzam hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię balsamy, kremy do rąk, masełka i olejki, tej marki - zapachy mają cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój powędrował dalej w świat, bo rzadko używam balsamów, szkoda było mi go otwierać tylko do recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten zapach jest bardzo, bardzo słodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. będę musiała wypróbować :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger