MASECZKOWY HIT - LASS

Najlepszym odkryciem pielęgnacyjnym minionego miesiąca
 była maseczka dodająca cerze blasku marki Lass
Produkt kupicie np. w sklepach stacjonarnych Helfy, a także internetowo.
Maseczka jest fenomenalna, a to wszystko za 18 zł.
Już na początku tej notatki gorąco Was zachęcam
 żeby zainwestować w ten kosmetyk, zapewniam, że warto.
Nigdy nie miałam lepszej maseczki do twarzy. 
Ta robi wszystko: doskonale oczyszcza, 
nie wysusza skóry, wygładza
 i nie zawaham się użyć określenia
 leczy skórę (goi wypryski, łagodzi stany zapalne).
Nie mam żadnych kłopotów ze zmyciem maseczki, 
bardzo szybko schodzi z twarzy.
Zapach jest bardzo intensywny, wg mnie męski.
Skład znajdziecie u Alicji
Wpadajcie na tego bloga, bo możecie odkryć perełki.
Cud, miód i orzeszki. Jestem oczarowana.
Jeszcze raz polecam.
Pozdrawiam:*

7 komentarzy:

  1. Kasiu bardzo, bardzo się cieszę, że maseczka przypadła Ci do gustu. Ja również jestem nią zauroczona i na pewno na jednej tubce się nie skończy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest warta poznania :) polecam każdemu

      Usuń
  2. Muszę się w nią kiedyś zaopatrzyć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że Ci się sprawdziła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wypróbuję :) akurat u mnie jest helfy więc skorzystam przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam, ale cieszy mnie, że się sprawdziła - kiedyś chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że straszliwie kusi mnie ta maseczka. Mam krem zimowy tej marki i absolutnie go pokochałam. Ale maseczkowe zapasy każą mi się wstrzymać z zakupem. Na pewno jednak w przyszłości znajdzie się on w mojej kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger