NEUTROGENA OCHRONNY SZTYFT DO UST

Robiąc zakupy w moje ręce wpadł sztyft ochronny do ust marki NEUTROGENA.
Szukałam czegoś co nawilży usta i zapewni im komfort.
Cena to jakieś 8 zł... a więc średnio atrakcyjna.
Sztyft ochronny przeznaczony do suchych
 i spierzchniętych ust, posiada SPF 4.
 
Jest dość twardy, ale dobrze sunie po ustach dzięki lekko tłustej konsystencji.
Skład jest przeciętny.

Sztyft daje krótkotrwałe efekty, usta są miękkie
 i nawilżone dopóki produkt się nie wchłonie.
Niestety suche skórki dalej są widoczne.
Dla mnie typowy przeciętniak.
Jestem zawiedziona, bo na początku 
wydawał się całkiem fajny.
Jak na złość jest szalenie wydajny:)

Znacie ten sztyft?
Pozdrawiam:*

10 komentarzy:

  1. Miałam i również się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja nie lubię tego sztyftu wręcz nienawidzę ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś zestaw balsam, krem do rąk i właśnie pomadkę do ust i tylko balsam był fajny..

    OdpowiedzUsuń
  4. o,a kiedyś słyszałam że daje radę...jak widać to nieprawda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tę pomadkę ale nie polubiłam, zdecydowanie wolę Alterrę z Rossmana ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go kiedyś i zupełnie się nie sprawdził. Ale u mnie niestety z góry wiem, że produkty oparte na parafinie w pielęgnacji ust się nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam go już tyle czasu, że zastanawiam się kiedy się skończy :D ale faktycznie jest przeciętny, suchych skórek też w ogóle mi nie nawilża :/

    OdpowiedzUsuń